Vuurwerk verkoop films 2015.

ylke

VWC lid
Plaats hier in dit topic alle films die betrekking heeft met de verkoop van vuurwerk 2015 / 2016.

Leuk om te zien hoe een verkoper in het begin van de film een blok doorlont.

Haha daar sta je dan, iets te doen wat hartstikke verboden is in Nederland. Ben je mooi klaar mee.

Vuurwerkverkoop 2015 van start in Noordoost- Friesland

Vuurwerkverkoop repo Giezen Hoogkerk 2015

Vuurwerkverkoop van start

Stadjers slaan massaal vuurwerk in

Vuurwerkliefhebbers in de rij: 'Weer lekker knalle - RTL NIEUWS

Blijven geweldig mooie films dit van de verkoopdagen.
Zeer sfeerverhogend, kan er geen genoeg van krijgen.

Waar lont die kerel mee door?lijken wel crackling linten lol. :p

Doorlonten als ze nog in de doos zitten werkt toch helemaal niet?! Het is in ieder geval niet mijn manier...!

Voor de rest geniet ik weer volop van de verkoop films! Sfeerverhogend, ook in januari!

Doorlonten als ze nog in de doos zitten werkt toch helemaal niet?! Het is in ieder geval niet mijn manier...!

Voor de rest geniet ik weer volop van de verkoop films! Sfeerverhogend, ook in januari!

Werkt wel maar je krijg natuurlijk ontzettend lange vertragingen op die manier.

Werkt wel maar je krijg natuurlijk ontzettend lange vertragingen op die manier.

Dat ligt natuurlijk aan de cakes. Sommige cakes hebben snellont aan de achterkant hangen, een andere cake standaard visco. Een cakebox als Spain/Italy/Malta Fan Style wil je niet de 'diep' aan elkaar lonten, dan schiet de hele cake binnen 15 tellen weg.

Ik zou het trouwens fijn vinden dat hier een keer een standaard van wordt gemaakt, want ik ben toch een aantal dingen tegengekomen met het label 'reserve-lont', terwijl dit zeer onveilig is om aan te steken. Zo heb ik een roze lont uit een cake getrokken die half af is gegaan, het lont zelf was binnen een dikke tel weg.

Ik heb dit jaar alles doorgelont enkel via de stickers er af te halen. De helft had pauzes, de andere helft ging achter elkaar door. Er is dus ook groen snellont gebruikt, dat mogen ze van mij wel even duidelijk op de oranje sticker zetten.

Back
Bovenaan