--sjon beton--
VWC lid
a true passion cannot be tamed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht een paar potjes uit DE halen, misschien wel helemaal stoppen. Zeker zonde van de traditie en het O&N gevoel is dan ook wel weg. Ik vind ook zeker dat er geen verbod moet komen, maar vervuilend is het zeker. Mensen die links dan ook imbecielen oid noemen schaar ik dan onder volk wat kostte wat kost zwarte piet zwart wil houden, plaatsvervangende schaamte is dat denk ik. Bij mij is vuurwerk in ieder geval niet prioriteit nummer 1 in mijn leven.
Ik maak me serieus druk na het lezen van de reacties in dit topic. In alle argumentatie naar buiten toe zeggen we dat een verbod niet valt te handhaven, en het één grote chaos zal worden.
Maar als de leden van dit forum er grotendeels direct mee stoppen, hebben we wel een serieuze uitdaging jongens....
Vergeet je niet netjes op onze Wannabee Trudeau te stemmen? Uiteraard wel met een klimaatneutraal potloodje, hé?
Knappe aanname trouwens van je. Omdat ik mijn oren niet laat hangen naar wat linkse rakkers die structureel bezig zijn "onze" hobby te vernietigen, ben ik "volk wat kostte wat kost zwarte piet zwart wil houden".
Ik denk dat ik dan vrienden moet maken met de Duitsers en het daar lekker vieren.