witte reus
VWC lid
van mij mogen ze al het vuurwerk wel verbieden hoor!
bespaard me een hele hoop geld![]()
Wat doe je dan hier op het forum?
Kijk uit, je waagt je in het hol van de leeuw hier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
van mij mogen ze al het vuurwerk wel verbieden hoor!
bespaard me een hele hoop geld![]()
"Maar problemen krijg je niet opgelost door dingen af te schaffen. Dat kun en mag je de mensen die er op een veilige manier plezier aan beleven ook niet ontnemen", vindt directeur Liesbeth van den Boeymans van bureau Halt.
"Maar problemen krijg je niet opgelost door dingen af te schaffen. Dat kun en mag je de mensen die er op een veilige manier plezier aan beleven ook niet ontnemen", vindt directeur Liesbeth van den Boeymans van bureau Halt.
Geef haar een lintje!
Politiewoordvoerder Emmy de Wit van het district Midden en West-Brabant doet geen uitspraken over de ideeën van de Schiedamse burgemeester. "Het is aan het ministerie om daar iets van te vinden. Wij conformeren ons alleen aan dat beleid. Persoonlijk zou ik een verbod op het afsteken van vuurwerk een nogal vergaande maatregel vinden. Het is toch een traditie die bij ons hoort."
Nee, dat was Mevrouw Nepperus van de VVD en zij handelde voornamelijk namens zichzelf. Na haar initiele standpunt & actie hebben wij niets meer hierover van haar vernomen. De VVD laat zich wisselend positief/negatief uit over het onderwerp. Niet echt een peil op te trekken dus.wilma verver lid van de VVD, was het niet die zelfde VVD die toen een tegen campagne opzette tegen die 2 heren van groen links?
voor het behoud van die traditie met oud en nieuw vuurwerk bijven afsteken.