Vuurwerk uit de oude doos

Aflevering 13.

Dit maal enkele jaren '90 Lesli vuurpijlen en een Romeinse Kaars met maar liefst 100 schoten. We hadden iets meer van de vuurpijlen verwacht, maar de stijgmotor gaf de meeste indruk. Wel leuk om te zien dat enkele pijlen een dubbel effect hadden. Verder was er de Romeinse kaars met 100 schoten, we hebben ze niet geteld. Maar we geloven het wel. Prima en zeer lang vermaak! Hij is zowat in het gehele filmpje te zien, geinâg!

Laatst bewerkt:
Aflevering 13.

Dit maal enkele jaren '90 Lesli vuurpijlen en een Romeinse Kaars met maar liefst 100 schoten. We hadden iets meer van de vuurpijlen verwacht, maar de stijgmotor gaf de meeste indruk. Wel leuk om te zien dat enkele pijlen een dubbel effect hadden. Verder was er de Romeinse kaars met 100 schoten, we hebben ze niet geteld. Maar we geloven het wel. Prima en zeer lang vermaak! Hij is zowat in het gehele filmpje te zien, geinâg!
Ik heb van een andere 100 shots Romeinse kaars versie een dummy.
Oke eigenlijk 6, maar ze zijn serieus lang.
Ooit vlak voor het verbod 1 echte met kruit gekocht, het is geinig maar ik kreeg wel snel idee van 9 letters 2 woorden.
Duurt lang, je kan er ook bier halen van maken, maar oud en nieuw houd ik graag alcoholvrij.
Ik dwaal af, ik zal er morgen een paar foto's van maken.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan