Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is die gevult de doos?Bekijk bijlage 1805082Bekijk bijlage 1805083
Kwam vandaag deze ineens tegen. Oudje maar heeft de tand des tijds best goed doorstaan.
Tering wat vet!! Onwijs jaloers!Bekijk bijlage 1805082Bekijk bijlage 1805083
Kwam vandaag deze ineens tegen. Oudje maar heeft de tand des tijds best goed doorstaan.
Zou met de doos alleen al blij zijnMooi label. Heb er ook nog 1 liggen. Gevuld ik koester hem al een tijdje.
De oorspronkelijke inhoud is inderdaad nog aanwezig. Merk wel dat hij vocht heeft aangetrokken, dus ligt nu even te drogen.Is die gevult de doos?
Die staat ergens in Zeeland bij een winkel die dummy's weg doet. Is een topic van hier ergensZou met de doos alleen al blij zijn![]()
Tnx, ik had al meteen gereageerd maar (nog) geen reactie terug gehad.Die staat ergens in Zeeland bij een winkel die dummy's weg doet. Is een topic van hier ergens
Wow geweldig ! Wees er zuinig op prachtige doos !De oorspronkelijke inhoud is inderdaad nog aanwezig. Merk wel dat hij vocht heeft aangetrokken, dus ligt nu even te drogen.
Mocht je nog een leeg kartonnen doosje overhebben, dan zou ik die graag van je overnemen voor in mijn vitrinekast