Vuurwerk uit de oude doos

Ik heb alle paginas bekeken en zou zo graag terug de tijd in willen gaan. Ik zou eerst mijzelf waarschuwen met: 'geniet van deze tijd want de vuurwerktoekomst is aardig verneukt. Erg jammer wat we allemaal niet meer mogen afsteken ongelofelijk

Iets niet mogen is niet hetzelfde als iets niet kunnen. Ik ben al jaren de bemoeienis van de overheid op vuurwerk gebied zat en doe wat ik leuk vind zonder dat anderen daar last van hebben.

Oude Broekhoff labels, jaargang 2006.

Excuses voor het foto trademark van een forum erin, ik heb ze enkel daar nog staan, mijn hardcopy foto's zijn allemaal verdwenen uit die tijd...

PA290906.jpg
PA290908.jpg
PA290909.jpg
LGIM0234.jpg

De Giant Suprise was een cake van Lesli. Deze kreeg je gratis bij je bestelling als je bij Boerenbond bestelde. Evenals de Next Mystery Mines en de Night Blitz.

Vond die Giant Surprise destijds echt geweldig. Royal Class ook een prachtige lijn die ik destijds ook zelf verkocht als jong broekie. Er staat mij iets van bij in die periode dat we ook een cake hadden bij het gratis vuurwerk die eruit zag als een bundel rode dynamietstaven. Jullie enig idee hoe deze ook alweer heet?

Vond die Giant Surprise destijds echt geweldig. Royal Class ook een prachtige lijn die ik destijds ook zelf verkocht als jong broekie. Er staat mij iets van bij in die periode dat we ook een cake hadden bij het gratis vuurwerk die eruit zag als een bundel rode dynamietstaven. Jullie enig idee hoe deze ook alweer heet?

Die heette TNT/T&T uit m'n hoofd gezegd en zie 'm ook onder 'Nitro'! Verkochten ze bij onze dorpswinkel ook die Lesli verkocht.

203x2033238087-nitro.png

Bij ons gaven ze vroeger trouwens de Night Blitz gratis, was m'n 1e cake als jochie zijnde haha. Vanaf 30 euro kreeg je die bij je bestelling dus met moeite kwam ik daar toen aan met m'n rotjes / grondbloemen / babypijltjes / knockouts. In die tijd sloten ze nog geen artikelen buiten voor gratis vuurwerk, paar jaar later verdween dat. Wel leuke jeugdsentiment!

Die heette TNT/T&T uit m'n hoofd gezegd en zie 'm ook onder 'Nitro'! Verkochten ze bij onze dorpswinkel ook die Lesli verkocht.

Bekijk bijlage 78359

Bij ons gaven ze vroeger trouwens de Night Blitz gratis, was m'n 1e cake als jochie zijnde haha. Vanaf 30 euro kreeg je die bij je bestelling dus met moeite kwam ik daar toen aan met m'n rotjes / grondbloemen / babypijltjes / knockouts. In die tijd sloten ze nog geen artikelen buiten voor gratis vuurwerk, paar jaar later verdween dat. Wel leuke jeugdsentiment!

Ja, die ja! Al herinner ik hem wel met een ander label. Aantal verschillende in omloop geweest dus. Die night Blitz enzo waren ook erg goed. Zeker voor "gratis" cakes.

Ja, die ja! Al herinner ik hem wel met een ander label. Aantal verschillende in omloop geweest dus. Die night Blitz enzo waren ook erg goed. Zeker voor "gratis" cakes.

Ja volgens mij is deze 'Nitro' een nieuwe versie. Het topic van deze cake stamt ook uit 2015 terwijl ik de cake al van veel langer terug ken ( misschien wel bijna 10 jaar eerder? )

Back
Bovenaan