Vuurwerk uit de oude doos

Ja, Dat Green lantern is er gekomen (rond 2007) om niet in de problemen te komen met merkrecht zaken van Red lantern. Kanonslagen.com heeft toendertijd deze labellijn voor Hardix ontworpen, een kleine aanpassing aan het logo en je zit safe. Dat is ook de reden dat ik onderstaande avatar gebruik; deze zou in plaats van het Horsebrand logo gaan komen, alleen die label ontwerpen hebben het nooit gehaald.

Bekijk bijlage 73419

Waarom is het logo van Green Lantern niet gewoon groen gedrukt i.p.v. rood gebleven?

Misschien nog een leuke anekdote van een aantal jaar geleden; de 'Cannoncracker' van Zena Nederland, de standaard 450 kanonslag van 2006-2008. Deze kwam in een A en een B versie, niemand heeft ooit het verschil kunnen ontdekken, op AVP diverse vragen en opmerkingen daar over; het waren identieke kanonslagen met ook dezelfde labels:

cannon.jpg

Wat toen de bedoeling was van Zena is dat de B versie een echt papier gerolde met grijs lont versie zou gaan worden, iets waar de oudere liefhebbers blij van zouden gaan worden. Deze 'old style' versie zou ook duurder zijn dat de gewone versie en natuurlijk een ander label krijgen. Dat is dus niet goed gekomen en werden de A en B versie op dezelfde manier geproduceerd. In de folder stonden ze al wel met apart label en prijs, de '87' zou de old style versie moeten zijn. Helaas een finke teleurstelling toen de dozen werden open gemaakt.. :cry:

Schermafbeelding 2023-09-05 233513.jpg

Iemand deze al tegen gekomen? Oud in een 2023 catalogus!
Ik kon er hier op vwc verder niks over vinden.
Zou wel tof zijn als dit echt weer terug komt.

Screenshot_20230914_223527_Samsung Internet.jpg

Weet bijna zeker dat die niet zo uitgeleverd word. Vorig jaar ook enkele pakketten gespot op sites of in folders. Maar helaas, allemaal nieuwe labels etc. Net als de Happiness, staan soms ook afgebeeld in een doosje met Red Lantern logo. Jammer dat zeker! :D

janniekske heerklijke foto's , jij hebt wel prachtige dingen die je laat zien . brengt me direct terug naar mij jeugd jaren

Back
Bovenaan