Vuurwerk uit de oude doos

Ter vergelijking hier een mooie oude video van alle zink pijlen uit die tijd!

Vuurwerklook en angelfire waren trouwens de eerste sites waar ik echt veel vuurwerkvideos keek voor Youtube er was.. :D

Vuurwerklook was destijds net zoals vuurwerkpunt een van de beste sites.
Vooral om de info en foto's. Jammer, vergane glorie.
Net zoals Arjan's AVP, dat jaren geleden veeeel groter was dan nu anno 2022, the place to be, toen.

Net zoals Arjan's AVP, dat jaren geleden veeeel groter was dan nu anno 2022, the place to be, toen.

Ik zou nog graag de banner/layout van vuurwerkpunt.com (of was het .nl?) willen hebben.
Die designs van toen waren priceless. Net zoals het rood-grijze kenmerkend was voor AVP en het oranje-witte voor VWC, hadden ook die sites elk een kenmerkende kleur. :)

Oo, maar dat is zo gepiept met de 'wayback machine'; https://web.archive.org/
Ik vind daar screenshots van mn label site van 2005 en verder. :D

Bekijk bijlage 67411
Screenshot van vuurwerkpunt, 20 maart 2007.

Thanks! Had zelf al zoiets geprobeerd, via dezelfde site blijkt nu (LOL), maar kon niets vinden.

Vuurwerkpunt of een andere website, had ook een layout die blauw-geel was geloof ik, met zo'n dikke cilinder- vormige blauwe (lawine?) vuurpijl in de banner/header. Daar ben ik ook naar op zoek.

Vuurwerkpunt bestaat nog wel maar geen website meer en ook geen gekke shit meer zoals vroeger ;)
We plaatsen zo af en toe nog video’s, ook zijn er veel classics nog te vinden: https://youtube.com/c/Vuurwerkpunt

Ik ben al een tijdje opzoek naar een naam of meer info van pijlen die ik vroeger wel een gehad heb. Naar mijn weten mooie effecten. Het enigste wat ik nog weet is dit. Thema was Halloween en er zaten 4 of 5 pijlen in een zak. Ze waren allemaal van plastic met gezichtjes van een heks, pompoen, alien, doodshoofd of spook. Wie weet dit nog is zeker 20 jaar geleden.

5328bloody-mary.png

Back
Bovenaan