Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die Ghost King waren ook toffe dingen !
Die zwarte fluit pijltjes had ik ook altijd en natuurlijk de jumping jacks
Ja die ken ik ook nog. Kwamen met een plofje 4 ballen uit ofzoDe zwarte fluitpijltjes hadden we hier ook altijd. Maar ook de jumping jacks en grondbloemen uiteraard. Maar ook de witte pijlen rechts onder komen me bekend voor. Klopt het dat deze ook altijd in een meterpakket zaten?
De zwarte fluitpijltjes hadden we hier ook altijd. Maar ook de jumping jacks en grondbloemen uiteraard. Maar ook de witte pijlen rechts onder komen me bekend voor. Klopt het dat deze ook altijd in een meterpakket zaten?
Goeie oude tijd!
Rockets.
![]()
Ik heb ze jaren in het welbekende meter/super pakket gehad.
Ooit een keer 1 in de schemering afgestoken, daar kwam echt veel rook vanaf.
Mar de buisjes waren ook van plastic, pvc? daarom die rook?
Bij sterretjes werkte dat wel.
Volgens mij zaten dit soort dingetjes meer in die andere pakketten die meer vierkant/rechthoekig-breed van vorm waren?
In meterpakketten heb ik ze nog nooit tegengekomen. Behalve die komeetpijlen en normale Moon Travellers, gereekts op zo'n kaartje.
Wat is dat doosje, daar helemaal links onder, met een ruimteschip oid? Lijkt een klein sierpakket assortiment? En die dikke staaf op dat doosje, een romeinse kaars?![]()