Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi om te zien heeel lang geleden idd als kind ook gehad. Kan me die karisatieke geur nog wel heugenNiet verwacht dat ik dit stukje jeugdsentiment nog tegen zou komen, maar ik was dan ook als een kind zo blij toen ik deze bij een winkelbezoek tegenkwam afgelopen december. Dit was nog uit de tijd dat we geen cat. 1 hadden en we het moesten doen met trektouwtjes, sterretjes, morning glories en dus ook de Bengaalse lucifers. Helaas kan ik geen jaartal ontdekken, maar vermoed dat het zo'n 12-14 jaar geleden is dat ik deze had. Kon het uiteraard niet laten om er een paar te testen
Bekijk bijlage 52983
Bekijk bijlage 52984
Bekijk bijlage 52985
Bekijk bijlage 52986
Bekijk bijlage 52987
Bekijk bijlage 52988
Bekijk bijlage 52989
Bekijk bijlage 52990
Oh wauw! Die gele met buizen heb ik vroeger vaak gehad!! Kun jij me vertellen hoe deze heet?![]()
Heavy Hitz, staat ook op de cake zelf zie ik nuOh wauw! Die gele met buizen heb ik vroeger vaak gehad!! Kun jij me vertellen hoe deze heet?![]()
Afgelopen jaar nog gekocht en afgestoken? Waar vandaan?Jazeker, afgelopen jaarwisseling nog een aantal gekocht om te stoken. Ze blijven leuk!
Bekijk bijlage 52865