\_niels_/
VWC lid
Ook wel benieuwd naar inderdaad. Ik zou nog wel een keer wat klein spul willen hebben, uit mijn jonge jaren. Maar ja, hoe en waar begin je aan zo een verzameling..
Wat voor kleine dingetjes zoek je nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook wel benieuwd naar inderdaad. Ik zou nog wel een keer wat klein spul willen hebben, uit mijn jonge jaren. Maar ja, hoe en waar begin je aan zo een verzameling..
Ik hoop dat ik deze afbeelding even mag lenen van het oudennieuwarchief,
![]()
Weer een update van mijn kant! Een prachtig item uit de Diamond Collection die ik als klein jochie heel wat gezien heb in de foldertjes, de Peking Mooncake:
Bekijk bijlage 46335Bekijk bijlage 46336Bekijk bijlage 46337
Daarnaast een waaier van Skyline. Deze specifieke waaier kan ik me niet per se herinneren, maar het uiterlijk doet met wel watertanden.
Bekijk bijlage 46338Bekijk bijlage 46339Bekijk bijlage 46340
En tot slot, Special Space Powder! De Professional Style Box 2 van BKV.
Bekijk bijlage 46341Bekijk bijlage 46342Bekijk bijlage 46343Bekijk bijlage 46344
De zwart kruit rollen helaas ploffen deze ipb knallenIk weet niet prescies uti welk jaar maarik denk zo rond 2000.. Eerdaags maar even een filmpje van maken
Bekijk bijlage 46486Bekijk bijlage 46487Bekijk bijlage 46488
Mooie dingen komen hier weer voorbij! Echt te gek! Volgens mij heb je al een aardige verzameling, Niels!
Al een tijdje rustig hier, tijd voor wat leven in de brouwerij! Zal de komende dagen proberen zo nu en dan wat foto's te uploaden. We beginnen klein met twee pijltjes uit de Diamond Collection. Eentje uit 2006 en eentje uit 2008. (dummies trouwens)
Bekijk bijlage 47305Bekijk bijlage 47306Bekijk bijlage 47307Bekijk bijlage 47308Bekijk bijlage 47309
Haha, geloof ik!. Ben heel blij dat ik die 'vroeger' bewaard heb en later nette dummies van gemaakt heb. Helaas kan ik je er niet aan helpen, maar kan wel de foto's nog een keer delen:
Bekijk bijlage 47352Bekijk bijlage 47353