Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog een paar gevonden uit 2001. Shogun SRA3 vuurpijlen, Golden Bullets van Diamond en nog een totaal overzicht van de eerdere foto's met o.a. Crown en Diamond collection.
Bekijk bijlage 44833
Bedoel je deze? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?3114-Rocketshow-5000-Vuurpijl-AssIemand enig idee wat precies het product nummer van vuurpijlen van Diamand waren uit de eind jaren negentig, begin 2000. Het begon met DC en er zaten er volgens mij 6 of 8 in en ik vond ze destijds de betere pijlen.
Meedere jaren gehad die pijlen
Kent iemand nog... Top selection. Dat was ook een lijn van Lesli, naast New Spirit en Royal class, Grand Prix etc. Ben benieuwd of iemand nog foto's heeft van Top Selection spul, heb ik ook wel wat dingetjes van gehad
Iemand enig idee wat precies het product nummer van vuurpijlen van Diamand waren uit de eind jaren negentig, begin 2000. Het begon met DC en er zaten er volgens mij 6 of 8 in en ik vond ze destijds de betere pijlen.
Heerlijke foto’s allemaal zeg. Diamond heeft in het begin inderdaad hele goede pijlen gehad.
Die eerste verpakking van de flashing diamond, ook zoiets moois, echt nostalgie haha
De spulletjes van begin jaren 90 ook mooi, eigenlijk alleen maar klein spul verkrijgbaar maar wat mij bijstaat is dat de kwaliteit van dat kleine spul veel beter was. Grondbloemen draaide ook echt lang en jumping jacks draaide ook veel langer en vlogens soms de lucht in. Kwaliteit van de verpakkingen ook beter en mooie labels. Zoals je bij funke nu ook ziet, klein spul in ouderwetse kwaliteit.
Bedoel je die langwerpige doos en pijlen? DCP6
Bron https://issuu.com/vuurwerkfolders/docs/publication_1b16b6d119078dBekijk bijlage 44851
Dank zij jou was ik verder gaan zoeken en vond ik ze, de DCP7 :
Foto
Jaaa deze bedoelde ik, Thnxxxxx
Dit pakket was afgelopen jaar nog te koop bij De Stunthal in Leeuwarden
Nice, alleen beetje ver van Zoetermeer vandaan voor een setje![]()