Vuurwerk uit de oude doos

de kartonnen zijn verschillend (panda / Shi sing) maar de supercrackers die er in zitten zijn volgens mij wel hetzelfde.
sporadisch kom je een karton tegen waar ook daadwerkelijk shisings (leeuw / wit met groen) in zitten, maar de rotjes in de sloffen zijn dan weer hetzelfde dacht ik.
ik heb ook al een karton gehad waar de lontjes niet meer van wilden branden. die pech kan je ook nog hebben

de kartonnen zijn verschillend (panda / Shi sing) maar de supercrackers die er in zitten zijn volgens mij wel hetzelfde.
sporadisch kom je een karton tegen waar ook daadwerkelijk shisings (leeuw / wit met groen) in zitten, maar de rotjes in de sloffen zijn dan weer hetzelfde dacht ik.
ik heb ook al een karton gehad waar de lontjes niet meer van wilden branden. die pech kan je ook nog hebben

Het verschil in knal had geloof ik iets met gips en geen gips te maken. Weet niet meer of ik dat hier op het forum ergens gelezen heb.

Wauw, wat een gave foto dit zeg! Dat oude Royal Class label van o.a. de Angel Eyes en de het Topselection label.. Nostalgie voor mij. Wat was die Angel Eyes ook groot voor 13 schoten! Veel te duur uiteraard met ruim 3 euro per schot, maar man wat wilde ik die altijd graag..

Die Angel Eyes was echt een top cake, maar ik heb er geen goeie herinneringen aan! Hij viel namelijk om schoot tussen omstanders! Sindsdien gebruik ik 2 stenen om de cakes tussen te zetten! Aldoende leert men!

zijn 4 verschillende super crackers in omloop.
1 met grijs lont, 1 met boven en onder naar binnen gevouwen, 1 met een stop aan de bovenkant en onderkant naar binnen gevouwen, en 1 met stop aan onderkant en boven naar binnen gevouwen.
allemaal uit 1995. waarom? geen idee:P

Back
Bovenaan