Vuurwerk uit de oude doos

Die linker pijltjes zie je nog wel eens in een pijlenzak-assorti verkocht worden.
Wild Geese, Butterfly, Parachute, Cluster Bees.

Stellen niet zoveel voor, maar de pijltjes zelf zien er natuurlijk wel gaaf uit.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

De knock down dit jaar als vervanging gekregen voor andere thunderkings, bedankt Bredavuurwerk!

En de golden flowers heeft iemand hier verdere informatie over?

De collectie die ik had in 2004. Dynasty (Wolff), Diamond collection (Schuurmans)
ljumfimiapz.jpg

Prachtig dit. Bij BKV vroeger bijna nooit wat gehad, maar dit roept toch wel warme gevoelens op door de vele jaren 90 en 00 folders waar deze assortimenten terugkerend in voorkwamen.

Heb je ook dat kartonnetje dat aan de bovenkant van de puntzak geniet zat?
Je hebt dit afgestoken? Jammer eigenlijk. Zou het bewaard hebben.

Voornamelijk door de folders een zeer nostalgisch product voor mij ook. Denk dat dit pakketje wel een jaar of 10 meeging.

Ik heb geen kartonnetje dat aan de bovenkant hoort te zitten. Wist eerlijk gezegd ook niet dat deze daar hoorde te zitten. Ik denk namelijk niet dat dat het geval was bij dit pakketje. Het plastic is echt hard plastic in tegenstelling tot de huidige pijlenpakketten. Deze zat dichtgevouwen nar achteren en daar meteen plakbandje vast. Soort van puntzak idee.

Het is geweldig om al dat oude vuurwerk te zien, echt mooi, en dan vergelijk ik het met wat we nu hebben qua consumentenvuurwerk... Lijkt professioneel vuurwerk van 20 jaar geleden

Back
Bovenaan