Flashing_Diamond
VWC lid
Hoe komen jullie toch aan dit soort dummy pakketten?

Ik zou zelf ook graag willen! Dit soort pakketten had ik vroeger.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat ik deze ooit eens in Belgie had gekocht. Kan mij niet herinneren dat deze in NL werden verkocht. Of deze het nog doen? Ik weet het niet, misschien dat ik met oud en nieuw eens eentje test.Denk het wel, altijd droog gelegen en fonteinen werken meestal wel, dit is anders met oude cakes waarbij de burst niets meer voorstelde.
Ik verzamel geen dummys dit is allemaal echt!Hoe komen jullie toch aan dit soort dummy pakketten?
Ik zou zelf ook graag willen! Dit soort pakketten had ik vroeger.![]()
Klopt maar dat was geen must van mij. Hier al heel gelukkig mee heringeringen prachtig.Mooi pakket... zonder label opdruk zoals red lantern etc
helaas...
Haha heb er ook 2 tja spectaculair is het niet een groot gedeelte kan je hier zien.Is een pakketje geïmporteerd door Lesli. Inderdaad jammer, je ziet goed waar het welbekende labeltje had moeten staan. Koste aardig wat, maar heb er ook 3 kunnen scoren. De zin om een pakketje af te steken, en te filmen uiteraard word steeds groter!![]()
Van de week was ik wat oude dozen aan het opruimen, toen kwam ik nog wat jong "oude" klassiekers tegen:
Bekijk bijlage 59278
Bekijk bijlage 59279
Bekijk bijlage 59280
Bekijk bijlage 59281
Bekijk bijlage 59282
Bekijk bijlage 59283
Haha heb er ook 2 tja spectaculair is het niet een groot gedeelte kan je hier zien.
Mooi pakket... zonder label opdruk zoals red lantern etc
helaas...
Staan idd ook in de Horsebrand catalogus van 1980![]()
Nee hoor er ia een grote groep verzamelaars tegenwoordig in nederland .Sommige mensen hebben hier wel 3 pakketten van. Zeker oude stock en dan via het Vuurwerkmuseum bemachtigd of zo?
Trouwens, bestaat het merk Horse Brand of de fabriek nog?
Sommige mensen hebben hier wel 3 pakketten van. Zeker oude stock en dan via het Vuurwerkmuseum bemachtigd of zo?
Trouwens, bestaat het merk Horse Brand of de fabriek nog?
Staan idd ook in de Horsebrand catalogus van 1980![]()
Waar is die gebleven was een complete PDF op de shogun website echter since ze die site hebben vernieuwd is die weg.Kun je hier misschien eens een fotootje van maken en plaatsen?![]()