Vuurwerk Slooijer Nijverdal

De knalcakes waren inderdaad zeker weten goed. De Delta Devil vond ik zelf dan weer tegenvallen in vergelijking met vorige jaren. Het heeft die avond wel gemiezerd, maar echt regen was het niet. Er stond net als voorgaande jaren een tent waaruit gefilmd kon worden, mocht toch iemand de miezer te veel hebben gevonden.

Laten we weer verder gaan over Slooijer, en laten we in het topic over Hardix verder praten over de demo en de producten.

Zoals ik heb belooft zouden wij eind oktober begin november weer van ons laten horen i.v.m. nieuwe producten en prijzen.

Het is nu zover, wij hebben flinke prijs verlagingen gedaan.

Alle cakes en pakketten van Royal zitten nu bijna op 50%, ook de Barely legal prijzen zijn aangepast en we hebben weer de Extreme Salutes toegevoegd. Het gaat om de versie van VuurwerkVisie.

En dan hebben wij nog een diverse serie van Dynasty online gezet. LET wel OP bij Dynasty, het zijn er maar enkelen, weer er dus snel bij OP=OP!

Ik zou zeggen kijk rustig rond en er zit wat voor jou bij.

Slooijer Vuurwerk Nijverdal

Niets is ons te gek!

Had stiekem gehoopt dat er een karton "Fast Silver Whistling" bij zat! Komt deze nog?

Grz,

Rikkert

En weer een product toegevoegd een dikke bak van Royal de ''Garden of Eden'' voor €149,00!

Niets is ons te gek!

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ik mijn karton, ook al de 28e ophalen?
Dat zal namelijke mooi uitkomen want ik ben die dag al in de buurt van nijverdal.

Kan ik mijn karton, ook al de 28e ophalen?
Dat zal namelijke mooi uitkomen want ik ben die dag al in de buurt van nijverdal.

Ja ik zou dit ook heel graag willen, ik woon namelijk in Hoofddorp! De 28e ben ik vlak bij nijverdal, anders moet ik straks 2x rijden....!

Is natuurlijk wel eigen schuld, want het staat op de site:bonk:

Hier nog iemand met dit vraagstuk.

's Ochtends de 28e al wat bij Valk ophalen. Als dit te combineren valt met Slooijer, ben ik er ook van plan wat te bestellen. 2 keer naar Nijverdal rijden is mij wat te gek vanaf Harderwijk.

juist hier ook, ik wil wel maar niet twee keer. Vorig jaar was het ook zo, jammer. Maar goed ik neem aan dat ze dat zelf ook wel snappen en de keuze bewust zo is genomen.

Hallo als jullie een bestellen plaatsen en dan even een mailtje doen wanneer je het wilt ophalen.

Dan komt alles goed.

Bestaat er een kans dat een artikel dat uitverkocht is per kartoon. nog leverbaar komt ??

u heeft een pm

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan