Vuurwerk Slooijer Nijverdal

Volgend jaar ook maar eens naat Slooijer, ik wist niet dat zei ook karton verkoop hielden.

Ze hadden Royal Fireworks, Showtime, Hardix en Barely Legal als karton verkoop. Een prima aanvulling op de collectie van die van Valk, zo heb je eigenlijk al het moois uit Nederland in 1 dorp bij elkaar.
Kartonnen waren ook bij Slooijer goedkoop, kartonnetje Fire Emblem bijvoorbeeld 72 euro. Normaal 160 euro.

Ze hadden Royal Fireworks, Showtime, Hardix en Barely Legal als karton verkoop. Een prima aanvulling op de collectie van die van Valk, zo heb je eigenlijk al het moois uit Nederland in 1 dorp bij elkaar.
Kartonnen waren ook bij Slooijer goedkoop, kartonnetje Fire Emblem bijvoorbeeld 72 euro. Normaal 160 euro.

Kijk dat is iets om te onthouden, en ze zitten in één dorp... wat wil een freak nu nog meer?:D

Kijk dat is iets om te onthouden, en ze zitten in één dorp... wat wil een freak nu nog meer?:D

hahahahaha 1 dorp ?? ze zitten hemelsbreed 370 meter uit elkaar :p:p.
ook ik ben bij deze zaak geweest (zie een paar posten terug) en zou jullie nog laten weten hoe alles verlopen was ( omdat er bij mij toch een paar karton miste).
zaterdag smorgens ben ik terug gegaan om tekijken hoe we het konden oplossen maar bij aankomst stond ik wederom tegen over mijn goedde maat en vriend roald (fred81 net als 2 dagen ervoor hahahahaha) die er voor zorgde dat alles netjes opgelost werd , dus heb uiteindelijk mijn tekorten aan kartonnen wel netjes gekregen .
aankomendjaar zal ik/wij hier weer onze kartonnen weg gaan halen.
top zaak dit.

grtzzz

Laatst bewerkt:
1 vraagje Subaru, waarom koop je als medewerker van Royal bij een winkel je vuurwerk? Of mag dat niet anders?:p

Ik ben ook bij slooijer geweest om een karton extreme salute optehalen Die mensen die er werkten echt top !! Ik was aan de beurt en toen zeiden ze van het kan nog even duren !! Pak anders maar een hamburger en een drankje en klets gezellig met de mensen die er zijn !!
De kwaliteit van de winkel is uitstekend naar mijn woorden!!
Als ze aankomend jaar weer de karton voordeel doe Is daar al iets over bekend ? Als ze dat dit jaar weer doen of ?? Dan zien jullie mij wel weer verschijnen !!
TOPKWALITEIT !!

Ik ben dit jaar ook (voor het eerst) bij Slooijer geweest. Heb er een flink stukje voor moeten rijden, maar het was het dubbel en dwars waard! Er hing een gemoedlijke sfeer, het personeel was vriendelijk en ik werd snel geholpen. Verder hebben ze me netjes geholpen m'n kartons naar de auto te brengen.

Slooijer, dankzij jullie heb ik een top jaarwissling gehad! Als er volgend jaar weer een kartonactie is zien jullie mij over een jaar zeker weer!

Hun zijn te vergelijken met valk ja
De prijs ligt ongeveer het zelfde en ze liggen 300 meter van elkaar af

Ik ben benieuwd of dit een van de winkels word die dit jaar al heel vroeg gaat beginnen met de voorverkoop !! zou top zijn als karton verkoop dit jaar al rond de zomer gaat beginnen :P

Ik ben benieuwd of dit een van de winkels word die dit jaar al heel vroeg gaat beginnen met de voorverkoop !! zou top zijn als karton verkoop dit jaar al rond de zomer gaat beginnen :P

Is dat realistisch, heb eigenlijk nooit gehoord dat voorverkoop van kartonnen zo vroeg in het jaar start.

Er zijn wel winkels die zo vroeg beginnen, maar dat is meestal om andere redenen. Zoals het dit jaar bij Slooijer ging, vind ik prima hoor. En is daarbij vroeg genoeg :D

@Bassie Ik ben het met je eens !! Zo vroeg als slooijer begon afgelopen jaar Vond ik het goed
Want als je in de zomer al besteld dan moet je nog zo lang wachten
Vind ik nooit zo leuk haha

Back
Bovenaan