Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die Hardix thunder zou een mooie aanbiedng geweest als deze van dit jaar geweest zou zijn.
Mega actie nu of nooit!!
Verlaagde prijs voor ''Extreme Salute'' dit omdat de webshop voor kartonvoordel niet sluit op 30 november maar op 12 november!!
Wat bedoel je hiermee 8 inches? Want volgens mij ligt hier iets van wantrouwen achter.
Greetz
Mega actie nu of nooit!!
Verlaagde prijs voor ''Extreme Salute'' dit omdat de webshop voor kartonvoordel niet sluit op 30 november maar op 12 november!!
Wees er snel bij! van Hardix ligt nog maar een paar karton.
Slooijer vuurwerk Nijverdal niets is ons te gek.
Welke actie als ik vragen mag?
Wij verkopen al 30 jaar vuurwerk in Nijverdal, alleen niet op deze manier.
Gr
De reden dat deze actie is ingekort, is omdat wij half november beginnen met een andere actie. En dit strookt niet met elkaar
@ 8inches: Ik vind het erg jammer dat je geen vertrouwen in ons hebt, maar daar ga ik verder niet op in.
@ tjopper: Het klopt dat we van de ''Outblast'' en ''Delta Devil'' nog maar 1 karton hadden staan. Wat nu nog op de site staat van Hardix is ook nog maar 1 karton van, behalve de ''Deep Impact'' hier hebben we nog 3 karton van en ''Afstershok Thunder'' nog 2 karton.
Mvg,
Slooijer vuurwerk Nijverdal