Vuurwerk slachtoffers bij Jensen

Het blijft gevaarlijk zijn geen leuke dingen . Is met een babypijltje ook bij mij gebeurt schoot er ook 1tje in me oog was ook niet mijn schuld buurjongen stak het af en toen in me oog heb er gelukkig niks aan overgehouden .:shocked: niet zo erg als die jongen zijn geen leuk dingen.

Laatst bewerkt:
Ja ik zag er gister ook een stukje van.
Nouja, aan een paar zag je ook meteen de link tussen intelligentie en vuurwerkongelukken. Wat een stumpers ook. Wie raapt er een italiaanse bom op?
:bonk:

En nog iets, het 1e slachtoffer was zo dom geweest om na het aansteken van de vlinder eerst zijn aansteker weer in zijn broekzak te doen en later pas weg te gooien :S. En toen dacht hij dus dat het lontje niet aan was :frusty::bonk:

Goed grijpend interview. Een van de goede stukken van Jensen. Ook respect voor de jongen. Alleen bij de laatste vraag (van de eerste patient) had hij wat beter mogen antwoorden.

gozer bij de eerste intervieuw zij van ja mss dronken of zow als je zulke vuurwerk afsteekt moet je gewoon nuchter en helder van geest zijn en het eerst weg stoppe van aansteker hoe lomp kan je zijn:bonk::frusty:

@ di resta hij had idd beter mogen antwoorde

en op dat laatste hmz lijkt me sterk dat het een It.bom was volgens mij doen die iets meer schade dan wat er te zien is iig dat lijkt mij maar als ik het verkeerd heb hoor ik ut graag

Laatst bewerkt:
gozer bij de eerste intervieuw zij van ja mss dronken of zow als je zulke vuurwerk afsteekt moet je gewoon nuchter en helder van geest zijn en het eerst weg stoppe van aansteker hoe lomp kan je zijn:bonk::frusty:

@ di resta hij had idd beter mogen antwoorde

en op dat laatste hmz lijkt me sterk dat het een It.bom was volgens mij doen die iets meer schade dan wat er te zien is iig dat lijkt mij maar als ik het verkeerd heb hoor ik ut graag
ja je zouw denken dat vuurwerk veel meer schade doet maar het vlat wel mee ik dacht eerst ook dat je gelijk 2 handen der af gaan mar meestal gewoon 2/3 vingers

ja je zouw denken dat vuurwerk veel meer schade doet maar het vlat wel mee ik dacht eerst ook dat je gelijk 2 handen der af gaan mar meestal gewoon 2/3 vingers

Het is niet ''gewoon'' 2/3 vingers, zonder 2 of 3 vingers mis je al een heleboel.
Denk aan schrijven, computeren, dingen oprapen of dingen vasthouden.

Lees dit topic maar eens door en dan zie je wat VWC-Lid rene306 is overkomen en wat dat heeft aangericht. (Let wel op, schokkende foto's)

Inderdaad Roeland. daar heb je helemaal gelijk in.

Het is niet zomaar 2/3 vingers eraf en het is nog steeds goed. Je kunt niet meer fatsoenlijk een stuur van een auto vasthouden, een glas drinken is moeilijker op te pakken. Opvoeden van kinderen is lastiger.

Nog altijd beter dan een hand kwijt te zijn, maar of je er nu gelukkiger mee moet zijn is een ander verhaal.

Back
Bovenaan