Vuurwerk shopping

en we zijn weer een week verder... :sad:

Kan mij herinneren dat het vorig jaar ook zo was. Missen ze denk ik wel een slag met de concurrentie die toch bijna allemaal online zijn. De echte liefhebbers van Beko wachten nog wel even, maar Jan met de pet denk misschien als jij het niet doet ga ik wel naar een ander......

Daarnast hebben ze bijna een jaar de tijd om dit voor te bereiden, of mag ik dat niet zeggen :rolleyes:

www.karweihuis.nl maar volgens vuurwerkshopping nog niet online. Hun eigen webwinkel dus wel.

Vraag me sowieso af of het dealeroverzicht wel klopt. Kwam al eentje tegen die Schuurmans doet ipv Beko (ok, Schuurmans voert wel ook wat van Shogun), eentje die Broekhoff doet ipv Beko en ook eentje waar niks meer van online te vinden is. Lijkt me meer dat het kaartje met dealers van vorig jaar online gepleurd is, ik zie geen enkel verschil met vorig jaar.

man man man, wat een hoop leuke producten zijn er weer bijgekomen zeg. Ik kan niet wachten totdat mijn dealer de prijzen bekend maakt.

De site is sinds vandaag weer te bezoeken. Er staat nog wel dat de webshops nog worden gevuld, maar dat zal niet lang meer duren denk ik!

man man man, wat een hoop leuke producten zijn er weer bijgekomen zeg. Ik kan niet wachten totdat mijn dealer de prijzen bekend maakt.

Waar zie je dit dan? Want goudvuur.nl is de site van die winkel zelf, heeft iemand een link van goudvuur op vuurwerkshopping.nl ??? (of een andere winkel die al online is)

:wink:

Back
Bovenaan