Vuurwerk 'S Gravenwezel

hardcore0438

VWC lid
Vanavond om 23;00 schiet DBK fireworks voor de 4e keer het vuurwerk op de dorpsdag te sgravenwezel. Er zal tot 125/150mm prof geschoten worden.
Kaartje:

stefan.jpg

Groene pijltjes: parking
Rode cirkel: Locatie vuurwerk vorig jaar
Groene streep: Locatie vuurwerk 2011,2012 & dit jaar weer !

Show 2012: (zelfde locatie als dit jaar)

Show 2013 (andere locatie)

Het gehele team van DBK, Dank voor het ontvangst en de mogelijkheden.
Hier alvast mijn video.

Er volgt nog een aantal foto's + een video geschoten vanaf het schietveld.

Mooi die lucht zo, gave beelden!

Zo lang licht heb je maar een kleine periode in het jaar, laat staan nog eens een heldere lucht en relatief weinig wind. Je ziet het vuurwerk goed, silhouet van de omgeving en het effect van vuurwerk is nagenoeg perfect.

Bedankt voor de beelden, erg fijn om naar te kijken. Mooie setting, goede afstand, goed gebruik gemaakt van omgevingsfactoren en omstandigheden.

Lijkt mij dat je dit als een plezierige avond hebt mogen ervaren, klopt dat?

:bye:

@Redbaron. Vanaf 5:10. Zijn dat Weco Carat?

Zeker ! :) Alleen was het jammer dat ik op het landweggetje werd weggestuurd waardoor de foto's iets minder gelukt zijn.
DSC_0001.jpg
DSC_0016.jpg
DSC_0017.jpg
DSC_0018.jpg
DSC_0019.jpg

Paar plaatjes van de show zelf volgen nog , samen met de GoPro video.

Was een mooie avond! Mooi vuurwerk met dikke shells ertussen! Voor een dorpsfeest was het zeker een ''dikke'' show :D Hadden we dat in Nederland maar... Erna lekker patatteke gegeten en de dag was weer compleet! Videooo

Zullen nog een hoop video's van mensen komen want er stond een klein legertje camera's :D

Ze hadden dit jaar iets meer cakes om het op te vullen viel me op, maar alsnog leuk avondje gehad en weer genoeg bekende gezichten gezien, zal straks eens kijken of ik me film erop kan zetten.

Was zeer een mooie show,Samen met maat even centrum ingegaan was erg gezellig,biertje gedronken nog even wedstrijd gekeken en dan terug naar schietveld onderweg kwam ik paar goede freaks tegen,er liepen 2 freaks door het weiland naar het schietveld toe even kijken die hebben foto's en gefilmd en toe kwam er meer freaks bij hardcore0438 samen met zijn vrienden, toen terug gelopen naar de weg daar stonden nog meer freaks even babbelen, en toen hadden we besloten dat we een mooie plek hadden gevonden op de weiland bij het sportveld ,stonden er vlak boven op het schietveld,van de show zaten er mooie shells bij ook met een harde burst lekker hard zeg,we zijn met paar freaks nog even na babbelen en over het vuurwerk besluit,daar kwam ik paar nieuwe gezichten voor mij tegen eentje in een rolstoel weet nu wie hij is. Zeker voor volgende jaar

Gr Richard

iedereen film dus daarom film ik niet,96matje96 heeft foto's gemaakt,feabal heeft gefilmd en nog eentje gefilmd

mooie fotos kwakkebol.
heb zelf ook wat foto's gemaakt, maar staat allemaal op me feestboek.
hier me film

Back
Bovenaan