[Vuurwerk Outlet] Lucky Number 19

Onze film van deze dikke cakes! Mijn neefjes hadden er samen 12 gekocht en hebben er een randon fakkelshowtje van gemaakt. Naar aanleiding van het succes heb ik dit jaar ook diverse 19 schots toppers in mijn collectie:

Dit is mijn ervaring met de Lucky Number 19.
Het begint erg rustig maar langzaam gaat het steeds iets sneller.

Laatst bewerkt door een moderator:
deze waren echt belachelijk goed... wat een enorme boeketten zeg!! de beste prijs kwaliteit die je maar kan wensen!

deze waren echt belachelijk goed... wat een enorme boeketten zeg!! de beste prijs kwaliteit die je maar kan wensen!

:) Helemaal mee eens, dikke klappen en mooi breed boeket die lang genoeg blijft hangen.
24stuks mogen wegklappen, Absoluut een aanrader!!:p

Wat een ziek mooie bakkies joh! Die kleuren en blinks zijn mooi! Altijd overheen gekeken maar dat toch ns veranderen

Ik heb 2 jaar geleden een karton BIG 19 gehad en die zijn mij toen goed bevallen. Nu twijfel ik dit jaar tussen de lucky nr 19 of de brasilian box (of eventueel beide). Ik vraag mezelf wel af of er een groot verschil zit tussen die 2 19 shot cakes. iemand ervaring met beide die mij dit kan vertellen?

Ik heb 2 jaar geleden een karton BIG 19 gehad en die zijn mij toen goed bevallen. Nu twijfel ik dit jaar tussen de lucky nr 19 of de brasilian box (of eventueel beide). Ik vraag mezelf wel af of er een groot verschil zit tussen die 2 19 shot cakes. iemand ervaring met beide die mij dit kan vertellen?

Brazilian Box is niet te vergelijken in mijn ogen. Effecten zijn veel beter, voller, harder en groter. Maar vergeet niet dat je voor de Brasillian Box (6 cakes) al snel 85 tot 100 euro kwijt bent, en de Lucky 19 130 voor 2 assortimenten (12 cakes).

Brazilian Box is niet te vergelijken in mijn ogen. Effecten zijn veel beter, voller, harder en groter. Maar vergeet niet dat je voor de Brasillian Box (6 cakes) al snel 85 tot 100 euro kwijt bent, en de Lucky 19 130 voor 2 assortimenten (12 cakes).

Bedankt voor je reactie. Qua prijs scheelt het inderdaad ook redelijk veel. Vroeg mij alleen af of het verschil in kwaliteit ook zo groot zal zijn, maar dat is dus wel het geval. Ik denk dat ik ze beide neem, 19 shot cakes zijn naar mij idee wel het beste qua prijs/kwaliteit.

Back
Bovenaan