Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mandje vol, kan niet afrekenen :(

Er zijn geen afhaalmomenten beschikbaar voor uw bestelling, neem contact met ons op voor meer informatie.

Groningen

Er zijn nog voldoende afhaalmogelijkheden in Groningen. Waarschijnlijk is een artikel in je mand net uitverkocht en krijg je deze melding

Gave acties weer hoor! En niet om aan te dringen, maar denken jullie dat de magnum site vandaag nog online komt? Het zou jammer zijn als we hun kortingscode net mislopen..

Ik heb hier helaas een zieke thuis dus kan ook niet komen wellicht dat iemand daar nog een pm kan sturen met de aanbiedingen zodat ik ze hopelijk ook kan bestellen…

Was weer eem leuk bij jullie in de showroom. Wat gekletst met mede freaks, een rondleiding door de bunkers en een dikke compound box gescoord:handsup:. Bedankt weer vuurwerk outlet en succes de komende weken :thumbsup:

Mooi! En dank voor weer een rib uit m'n lijf, maar met zicht op de toekomst....

Pump the sky, Royal Celebration en Exploding Eagle gescoord, en toch nog (net dat rib...) doos Lucky 19 om paar jaar nog wat te hebben nu het nog énigszins (eigenlijk al niet meer) betaalbaar is.

Dank outlet :thumbsup: worden weer 2 fietsritjes 's ochtends vroeg de 29e, verheug me er óntzettend op!! :handsup:
Hoe laat haal jij je bestellingen op? Volgens mij wonen wij in dezelfde stad. Als het uitkomt met de rest van mijn bestellingen wil ik wel even met je heen rijden met de auto hoor. Op de fiets is ook niet alles is mijn ervaring. Laat maar weten.

Bedankt heren van VWoutlet voor de mooie black friday deals en de freakprijzen.
Nu net de site bekeken en toch wel erg blij dat ik vanmiddag het een en ander besteld heb.

Komen er nog wekelijkse acties tot de 31ste?

Hoe laat haal jij je bestellingen op? Volgens mij wonen wij in dezelfde stad. Als het uitkomt met de rest van mijn bestellingen wil ik wel even met je heen rijden met de auto hoor. Op de fiets is ook niet alles is mijn ervaring. Laat maar weten.
Hey, wat aardig joh! Maar ik woon zowat om de hoek van vw outlet Grunn, en met de fietskar is dat zo gebeurd. Vandaar ook dat het m'n nr 1 winkel is (en Gerrits Mega vw dat was). Dus komt goed, superdank voor je aanbod :thumbsup:

Was weer super geregeld heren en dames. Mooie acties. Leuk om weer mede freaks/forumleden/personeel te spreken.

Stel voor volgend jaar een freakbbq + borrel?

Bedankt heren van VWoutlet voor de mooie black friday deals en de freakprijzen.
Nu net de site bekeken en toch wel erg blij dat ik vanmiddag het een en ander besteld heb.

Komen er nog wekelijkse acties tot de 31ste?

Ja zeker! WK deals met iedere wedstrijd van Nederland en iedere vrijdag weekacties

Was weer super geregeld heren en dames. Mooie acties. Leuk om weer mede freaks/forumleden/personeel te spreken.

Stel voor volgend jaar een freakbbq + borrel?

Dat was eigenlijk al twee jaar de bedoeling, maar met alle onduidelijkheid hebben we dat uitgesteld. Omdat de importeurs nog geen prijzen bekend hadden, de meeste voorraad in doorgeschoven orders zit en we ook nog niets nieuws konden bijbestellen, hadden we geen acties voor jullie kunnen doen.

Begrijpelijk! Ik was persoonlijk ook zonder acties wel gekomen haha, stukje vlees, biertje en zeuren over vuurwerk klinkt me altijd goed. Vast bedrag pp rekenen dan komt het vast goed. Acties erbij zou het inderdaad helemaal afmaken.

Ben wel benieuwd als andere dit ook leuk lijkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan