Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mail hoor je direct te ontvangen, maar soms gebeurt dit niet. Stuur maar even een privé bericht met je gegevens, dan zend ik de mail handmatig nogmaals naar je toe. Mocht het dan nog niet werken, dan mailen we je gewoon een pdf met de bevestiging uit het systeem.

Hoelang duurt het voordat je je bestel bevestiging in de mail krijgt? Vrijdag besteld maar nog geen mail gezien. Ook niet in spam

Zoals altijd gaan de prijzen richting einde van het jaar ietsje omhoog. De freak periode loopt tot 1 okt, maar we zijn pas net open. Daarom blijven de meeste prijzen tot black friday zo staan. Hier en daar kan het zijn dat een artikel na 1 okt wel ietsje duurder wordt, daar hebben we dan weinig invloed op. De weekacties blijven natuurlijk ook gewoon.

Na Black Friday gaan de prijzen naar de december voorverkoop prijzen en tijdens de verkoopdagen wederom een lichte stijging. Precies zoals we het altijd al hadden.

tot wanneer blijven deze prijzen? of zijn dit al de eind prijzen van "22?

De mail hoor je direct te ontvangen, maar soms gebeurt dit niet. Stuur maar even een privé bericht met je gegevens, dan zend ik de mail handmatig nogmaals naar je toe. Mocht het dan nog niet werken, dan mailen we je gewoon een pdf met de bevestiging uit het systeem.
Dank je wel heb je gepmd

Afgelopen weekend was het Ballonnenfeest in Halverde. Met Toschpyro hebben wij niet alleen de mooiste winkel van Duitsland, maar bieden ook de mogelijkheid om vuurwerkshows te schieten. Wij delen graag nog wat beelden van onze Duitse collega's en de video van Marc van Pyro Almelo van de show. Enjoy!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

8-1.jpg

9-1.jpg

10-1.jpg

10-2.jpg

10-3.jpg

10-4.jpg

10-5.jpg

Ah! Ik wilde net bestellen maar ik kon de transbomber al niet meer vinden! :shocked: Veel plezier met die grandioze box! Ik schiet hem al jaren, is echt top.

Voor nu, ik ga hem denk ik maar voor €2,50 extra bij een andere winkel halen dan maar :yes: Nog even kijken :biertje:

Ah! Ik wilde net bestellen maar ik kon de transbomber al niet meer vinden! :shocked: Veel plezier met die grandioze box! Ik schiet hem al jaren, is echt top.

Voor nu, ik ga hem denk ik maar voor €2,50 extra bij een andere winkel halen dan maar :yes: Nog even kijken :biertje:

Ik ga even voor je kijken. Hij is sowieso in andere winkels nog beschikbaar, maar misschien valt er nog een stapeltje ergens tussen de zetten in Haulerwijk

Top dat jullie er weer zijn, heb nog veel bij jullie "liggen", maar altijd benieuwd naar de koopjes en juweeltjes :)

Vraag: de bestellingen van vorig jaar, wanneer kunnen deze worden opgehaald? Ik neem aan dat er nieuwe data, tijdssloten, tijden of dagen worden ingevoegd voor de bestaande bestellingen.

Top dat jullie er weer zijn, heb nog veel bij jullie "liggen", maar altijd benieuwd naar de koopjes en juweeltjes :)

Vraag: de bestellingen van vorig jaar, wanneer kunnen deze worden opgehaald? Ik neem aan dat er nieuwe data, tijdssloten, tijden of dagen worden ingevoegd voor de bestaande bestellingen.

Doorgeschoven orders zijn in hetzelfde tijdvak geplaatst als waarin ze stonden. Mocht je dit willen aanpassen mail dan voor 20 dec even met je ordernummers en winkel(s). Dan kijken we samen even naar een ander moment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan