[Vuurwerk Outlet] Dreamland Box 100's

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer:8534
Artikelnaam:Dreamland Box 100's
Bruto*Gewicht:...
Netto*Kruitgewicht:*2000 gram
Aantal*Schoten:100
Effectomschrijving:Deze unieke box is speciaal voor Vuurwerk Outlet gemaakt!
Prachtige gekleurde dahlia's gaan over in gouden palmen eindigend in een Crackling Willow finale met rode parels!

Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€169,00
(Wordt voor een actieprijs verkocht)

dreamland.jpg

Gelukkig ben ik niet op zoek naar deze effecten, die zitten namelijk ook in de eerste 100sh van de Escape from Hell box van Vuurwerkmania. :D

Zeer vette box hoor, complimenten. Ben zeer benieuwd naar straat filmpjes hier van.

Heb de bak hier staat voor de liefhebbers even wat aanvullende kruit informatie die ik van het product zelf kan lezen:

Cake A: 471.4G
Cake B: 492.6G
Cake C: 492.6G
Cake D: 492.6G

Box zat in een kooi

Zijn vrij forse cakes opzich verwacht gewoon een goede degelijke box zeker als ik op het filmpje af ga, kan niet wachten.

Nieuw hier, en de vuurwerkkriebels zijn aanwezig. Heb deze bak ook staan. Als ik er aan denk wil ik het filmen en de filmpjes uploaden. So far now ziet het er fraai uit !

Ik had deze ook, maar had nog duidelijk last van vocht. Veel bombettes die ploften. Dit was niet bij alle cakes zo. Waarschijnlijk ook laat binnen gekomen. Ik heb hem wel gefilmd voor evaluatie hahaha

Ook bij mij niet wat ik verwacht had vooral eerste cake waren plofjes. de 2e en de laatste cake waren wel prachtig maar deze box zou ik niet weer aanschaffen zelfs niet voor de lage prijs van €75,-. Had daarna een cruel traction aangestoken en het publiek ging wild, bij deze niet zo.

Volgend jaar met wat betere effecten en kwaliteit zou ik wel weer voor 75euro een box van de outlet aanschaffen ik geloof in hun kwaliteit alleen bij dit geval kwam het niet helemaal tot zijn recht.

Deze box gekregen te vervanging van de Spectacle show 100. Baalde hier al van bij het afhalen, en na het afschieten nog steeds. Ging erg snel bij mij en vond het wel goed, maar was niet heel erg onder de indruk. Vooral cake 3 kwam minder uit de verf dan op het China filmpje.
Ik wil wel een filmpje plaatsen maar krijg dat hier steeds niet goed voor elkaar ... Wie heeft de gouden tip ? :p

Back
Bovenaan