Rowy Vuurwerk
VWC lid
Dat gevoel heb ik ook
Lijkt ook of er een stuk minder animo is dit haar, vanuit het forum dan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt ook of er een stuk minder animo is dit haar, vanuit het forum dan.
Marchel heeft kleine oogjes, nadat hij had verteld dat hij dagen van 18 uur maakt, moet ik mijn diepe respect geven.
Jammer van de zomer al 4 immortal golds gekocht zou op voorraad zijn toen al. Niet geleverd. Evenals de cruel traction of welke naam dan ook, werd de 2014 verzie verkocht zogenaamd uit voorraad, is het de 2015 verzie. Tuurlijk kunnen er omstandigheden zijn dat er niet geleverd word, maar zeg dan niet dat dit voorraad is. Voor mij helaas de laatste keer, jammer.
Kregen het geld terug, zogenaamde omlabelingen van de katan boxen kon ook, die heb ik op een demo gezien, en leek er nog niet op. Konden ook de boxen van evolution nemen hoe mooi die ook zijn, wat 1 nog moet blijken en 2 daar niet voor gekozen, omdat we de immortal gold wilden. Een keuze voor een specifiek effect zeg maar. Ik zeg niet dat ze het niet netjes wilde oplossen. Het probleem ligt hem gewoon dat de bunker leeg verkoop, niet klopt. Wees daar gewoon eerlijk in. Als dit niet was geweest en er werd slecht geleverd, dan was het helemaal geen probleem namelijk. Eerlijkheid duurt het langst. Baal daar gewoon van.