Vuurwerk Orthen

Je hebt de Fanstyle nog op tijd gekocht marc, ze zijn nu 30 euro duurder geworden:rolleyes:
Hopelijk voegen ze nog wat leuke producten van Wolff en Broekhoff toe :)

Je hebt de Fanstyle nog op tijd gekocht marc, ze zijn nu 30 euro duurder geworden:rolleyes:
Hopelijk voegen ze nog wat leuke producten van Wolff en Broekhoff toe :)

Ja inderdaad, jammer hoor had er 2 op het oog maar nu 60 euro duurder. Ik snap dat de prijzen richting de verkoop dagen omhoog gaan, maar had het even laten weten:cry:

Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Ik heb net op tijd (nog) goedkoper sommige producten kunnen bestellen, toch is het wel zo handig als dit duidelijk is. Bijvoorbeeld tot 1 oktober de uitverkoop. En vanaf 1 november de site gewoon online.

Ik bedoel niks verkeerd, maar ben al jaren klant en het is me nooit helemaal duidelijk wanneer het aanbod 'rond' is, of wanneer bepaalde acties eindigen.

Leuke nieuwe producten, nette prijzen. Ondertussen al meerdere dingen besteld, als je eenmaal begint.... :wink:

Dit heeft er ook mee te maken dat ikzelf steeds minder betrokken ben bij de winkel en mijn tijd in Evolution Fireworks steek.
Dat is nu mijn kindje en dit vergt erg veel tijd:D
Gil doet erg zijn best maar heeft nu wel wat meer werk te verzetten:D

Gr
Marchel

Is het assortiment nu compleet? En blijven de Evolution combideals hetzelfde, of worden deze nog aangepast bijv. met de Golden Thunder erbij of nieuwe deals met de nieuwe lijnen van Evolution?
Krijg je sowieso productie 2015?

ik had ook de vraag of de nieuwe pakketten van broekhoff crown collectie er nog op komen? Beetje vernieuwing is nooit weg.

Volgens mij is er een foutje op de website. De event V5 rockets van rubro zijn van 29,95 naar 39,95 gegaan in de "aanbieding" haha.

Ze reageren al een paar dagen niet meer op hun mail. Heb de freaks en gewone mail geprobeerd. Hebben ze toevallig een nieuwe mail of zijn ze druk ofzo?

Beste,

Misschien heb ik er over heen gelezen en is het al gevraagd, maar is het mogelijk om bij jullie nog de Secret Salute te krijgen, het liefst met karton?

Lijkt ook of er een stuk minder animo is dit haar, vanuit het forum dan.

Komt misschien omdat er steeds meer 'freakacties' zijn. En volgens mij is orthen bij sommige producten ook een stuk duurder geworden. Bijvoorbeeld de italian style box is opeens met 60 euro omhoog gegooid en sommige producten staan niet meer op de freaksite maar wel op de normale site voor de volle prijs. (Made in heaven en Sparkling snow) De Evolution producten bieden ze wel aan voor een leuke prijs maar die wil ik eerst op een demo zien :p

Komt misschien omdat er steeds meer 'freakacties' zijn. En volgens mij is orthen bij sommige producten ook een stuk duurder geworden. Bijvoorbeeld de italian style box is opeens met 60 euro omhoog gegooid en sommige producten staan niet meer op de freaksite maar wel op de normale site voor de volle prijs. (Made in heaven en Sparkling snow) De Evolution producten bieden ze wel aan voor een leuke prijs maar die wil ik eerst op een demo zien :p

ik heb de italy fan gekocht voor 100 euro op de freaksite, en een karton blue thunder.
ik hoop dat hem wel kunnen leveren.

Volgens mij was de freak actie vorig jaar een stuk eerder en ook een stuk grootser opgezet. Ik heb toen al in mei de eerste bestelling geplaatst in elk geval. Dit jaar waren ze voor mij te laat, met te weinig interessant geprijsde artikelen.

Orthen stond of viel wel een beetje met de inzet van Marchel vond ik altijd, en die heeft met Evolution nu vast genoeg aan z'n hoofd.

Ik heb iig dit jaar alles ergens anders gehaald, ging te vaak mis met bestellingen afgelopen jaar :(

Back
Bovenaan