Vuurwerk Orthen

Het is het wachten waard.
Die site word momenteel ingevuld met de producten en nu zie je direct de te betalen prijs dus de korting is er al vanaf.
Verder moet je een account aan maken wat het makkelijker maakt diverse bestellingen samen te voegen.

gr

Bestellingen die tot nu toe gedaan zijn, kunnen ook via dat systeem samengevoegd worden of moet ik jou daar even voor contacten?

Dat is volgens mij wel mogelijk.
Echter kan het wat langer duren daar ik normaliter de prijzen regelde maar ik nu meer tijd met Evolution bezig ben.

gr

Wordt er ook iets gedaan aan het systeem m.b.t. de kartonprijzen aanvragen? Een bestand met de populaire kartonnen is wel handig, scheelt jullie veel werk, en is overzichtelijker en sneller.

Wordt er ook iets gedaan aan het systeem m.b.t. de kartonprijzen aanvragen? Een bestand met de populaire kartonnen is wel handig, scheelt jullie veel werk, en is overzichtelijker en sneller.

Dat niet.
Want alle items moeten apart berekend worden door verschillende marges.
Als we dan een lijst zouden moeten maken is dst veel meer werk daar we alle items in een bestand moeten over tikken.
En met ons aanbod van importeurs is dit wat teveel.
En veelal zijn het een beperkt aantal producten waar men een kartonprijs van wil.

gr

Nieuwe Freak site
Profiteer nu nog van enorme kortingen.
Aankomende week lanceren wij onze nieuwe Vuurwerk Orthen - Tolbrug Freak website.
Tot die tijd geven wij op het huidige assortiment nog enorme kortingen weg.
http://www.vuurwerk-orthen.nl/index.php/
Nu kopen betekend zeer veel extreem voordeel!
Showboxen
Dit seizoen hebben wij maar liefst 25 show-boxen in onze collectie.
Waaronder de bekende toppers van Rubro, Crown en Royal.
Daarbij opgeteld 11 boxen van Katan Fireworks, welke nu al legendarisch genoemd kunnen worden!
En als klap op de vuurpijl hebben we de special edition van Wolllf : Cruel traction (op=op).
Hieronder alvast een klein voorproefje!

Demo
Deze gaat plaatsvinden op vrijdag 12 december 2014. Aanvang circa 20.30 uur.
Locatie : OSC'45 Voetbalvelden, Het Wielsem 2B te 's-Hertogenbosch.

Showroom
Onze showroom is geopend vanaf maandag 24 november 2014.

Kijk snel naar onze huidige aanbiedingen?!

Evolution total package..jpg
Deze actie geld tot en met 1 dec!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan