Vuurwerk Orthen

Gisteren heb ik voor het eerst bij Orthen besteld, vanwege het mooie aanbod op de freaksite. Ik denk een blijvertje voor de komende jaren!

Gisteren heb ik voor het eerst bij Orthen besteld, vanwege het mooie aanbod op de freaksite. Ik denk een blijvertje voor de komende jaren!

Ik ben momenteel meer bezig met Evolution maar Gilbert gaf aan dat er Op korte termijn zullen er producten bij geplaatst gaan worden.

Zodra men kan gaan bestellen zal dit kenbaar gemaakt worden.

Gr

Je hebt besteld, maar is de site al echt in de lucht dan?
Ik heb geen communicatie gezien van Orthen dat er besteld kan worden namelijk.
Mocht je besteld hebben, terwijl dit niet de bedoeling was, dan had de site beter offline gehaald kunnen worden denk ik.

Bedankt voor de tip, ik ga zeker even contact opnemen. Ik zie wel dat de homepage van de site geupdate is met 2014 data, dus dat lijkt allemaal wel te kloppen.

Ik heb Gilbert hierover gebeld.
Men is bezig de site klaar te maken.
Echter staat er ook een nieuwe site in de planning.
Maar daar ik zelf momenteel druk ben met Evo heb ik er weinig tijd voor.
Gilbert is dus op de hoogte gebracht en zal het e.e.a. op korte termijn afwerken.

gr

Ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Zonet ook nog gebeld, maar er wordt niet opgenomen. We wachten nog even af..

Ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Zonet ook nog gebeld, maar er wordt niet opgenomen. We wachten nog even af..

Beste lucas.
Wees gerust.
Er word aan gewerkt.
ik ben er zelf nu een stuk minder bij betrokken maar zoals altijd word alles opgelost.

gr

Heb inmiddels reactie gehad: het is mogelijk om gewoon bij de huidige freaksite te bestellen. Er komt wel een nieuwe site aan, dus kan verstandig zijn om te wachten op de nieuwe producten daar.

Leegverkoop / vroegkoop aktie 2014 met 40-50-60-70% korting :

Nu kopen = heel veel voordeel !

Vuurwerk Orthen gaat verbouwen en krijgt tevens een nieuwe site voor de echte vuurwerk freaks.
Daarom gaan we nu een leegverkoop houden op onze gewone site www.vuurwerk-orthen.nl met zeer aantrekkelijke kortingen.

De actie loopt tm 1 september 2014 ! Op = Op !

Spelregels:
1. Kortingen zijn reeds berekend.
2. Gratis vuurwerk is n.v.t.
3. AKTIE ARTIKELEN tellen niet mee voor berekening GRATIS vuurwerk.
4. Alleen afgeronde (betaalde) bestellingen worden in behandeling genomen.
5. Indien een product niet aanwezig is of niet leverbaar (leverancier) dan ontvangt u een vervangend soortgelijk (vaak duurder) product. In principe worden uitverkochte vroegkoop artikelen meteen van site verwijderd.
6. AKTIE PRIJZEN zijn enkel geldig tijdens de leegverkoop aktie.
7. Controleer uw bestelling goed, achteraf vervalt het recht van reclamatie.
8. Bestellingen met verschillende ophaaltijden kunnen worden samengevoegd tot 1september.
9. Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.
10. Op = op ! Nu kopen = voordeel !

Kijk snel op de site : www.vuurwerk-orthen.nl

Vanaf september komt onze nieuwe site met zeer exclusieve en prachtige nieuwe items online.

Hartelijk dank,
Team Vuurwerk Orthen

Beste Orthen,

Kon het zo snel niet terug vinden, maar komt er dit jaar weer een freakactie ?
Zoja dan wacht ik namelijk nog even met bestellen bij andere winkels ;)

Alvast bedankt

Is er op de nieuwe site een minimum bestedingsbedrag? En zo ja, telt het vuurwerk dat je op de oude site besteld hebt dan mee?

Back
Bovenaan