elburgersc
VWC lid
wil zeker een keer bij zijn thnx.
ga ook even kijken op de freaksite
gr Richard
Wat is het adres dan van die freaksite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wil zeker een keer bij zijn thnx.
ga ook even kijken op de freaksite
gr Richard
Wat is het adres dan van die freaksite?
Gisteren heb ik voor het eerst bij Orthen besteld, vanwege het mooie aanbod op de freaksite. Ik denk een blijvertje voor de komende jaren!
Ik ben momenteel meer bezig met Evolution maar Gilbert gaf aan dat er Op korte termijn zullen er producten bij geplaatst gaan worden.
Zodra men kan gaan bestellen zal dit kenbaar gemaakt worden.
Gr
Je hebt besteld, maar is de site al echt in de lucht dan?
Ik heb geen communicatie gezien van Orthen dat er besteld kan worden namelijk.
Mocht je besteld hebben, terwijl dit niet de bedoeling was, dan had de site beter offline gehaald kunnen worden denk ik.
Ik heb op de freaksite besteld, die volgens mij gewoon open is: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/index.asp
Is deze ooit echt dicht geweest? Vorig jaar stonden er ook wat zaken niet goed namelijk.
Maar wellicht kan Orthen zelf hier even op reageren?
Overigens mag de site wel echt een keer nagekeken worden (ik zou dus echt even contact opnemen met Orthen):
Bekijk bijlage 18841
Ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Zonet ook nog gebeld, maar er wordt niet opgenomen. We wachten nog even af..
Beste lucas.
Wees gerust.
Er word aan gewerkt.
ik ben er zelf nu een stuk minder bij betrokken maar zoals altijd word alles opgelost.
gr
Hey vuurwerk-orthen,
Is er iemand op dit forum die weet of er voor 1 september nog wat producten bijkomen op de actiesite?
Grt.
1 september opent de freaksite volgens berichten eerder op het forum.