Vuurwerk Orthen

Toch wel een heel raar jaar dan voor alle importeurs.

Zoveel is uitverkocht, afgekeurd of niet genoeg binnengekomen.

Snap ook echt dat een hoop winkels hier nu last van hebben.

Sterkte voor Orthen!

hey marchel allereerste succes met al deze rompslomp en veel plezier en succes met je eerste grote jaar voor evolution vuurwerk.
Natuurlijk heb ik ook nog een vraag haha, en dat is de volgende:
Krijgen de mensen die de china by night hebben besteld, maar geen bericht hebben gehad (waaronder ik) de 2012 versie geleverd.
Of is er dan iets mis gegaan met het terugkoppelen voor een vervanger?
Groetten en hoor het graag van je,
nlvw

hey marchel allereerste succes met al deze rompslomp en veel plezier en succes met je eerste grote jaar voor evolution vuurwerk.
Natuurlijk heb ik ook nog een vraag haha, en dat is de volgende:
Krijgen de mensen die de china by night hebben besteld, maar geen bericht hebben gehad (waaronder ik) de 2012 versie geleverd.
Of is er dan iets mis gegaan met het terugkoppelen voor een vervanger?
Groetten en hoor het graag van je,
nlvw

Waarschijnlijk ben je er tussendoor geglipt.
Stuur even een mailtje dat je deze in je bestelling hebt zitten en nog niks vernomen hebt.

Gr

Netjes dit zo door te geven. Veel winkels doen dat helemaal niet en proberen klanten dan maar een vervanger aan te bieden. Dit vind ik netjes gedaan.

Hoi Marchel , ik heb 2 mail gestuurd want ik had de big momma gekozen ipv de GoE. Ik heb tot nou niks terug gehoord en ik weet niet als ik de big momma krijg of niet!:bonk:paniek!!!

groeten niko

Hoi Marchel , ik heb 2 mail gestuurd want ik had de big momma gekozen ipv de GoE. Ik heb tot nou niks terug gehoord en ik weet niet als ik de big momma krijg of niet!:bonk:paniek!!!

groeten niko
Hallo niko
Deze krijgen we niet geleverd daar deze uitverkocht zijn bij Lesli.
Dus waarschijnlijk heeft er iemand zitten slapen van ons belpannel:D

Thanks, dan weet ik ten minste dat ik die ook niet krijg, ik wacht nog op een mail terug een dan gaan wij kijken.
Nog bedankt en fijne feestdagen!
Succes met voorbereidingen en ik hoop snel iets te horen.

Niko

Het is toch wat dit jaar. Gellukig hebben o.a GBV en broekhoff nog zat voorraad zover ik teminste wet. Omdat die groot inkopen. En de spulen wat minder populair worden of zijn. Hopelijk valt er voor ieder iets leuks van die andere merken te kopen. Met een leuke korting. En tja denk dat orthen ondertussen ook wel mooi word. Van die tekorten en afgekeurde dingen :)

Door vervelende omstandigheden zal ik er vanacht en de andere vwrkoop dagen niet bij zijn.
Ik baal natuurlij ontzettend!
Bij Orthen werken is altijd zeeeer gezellig.
Orthen heeft nu een man minder voor de bestellingen.
Dus als het wat langer duurt is dat mijn schuld:wink: heb daar dan begrip voor.
Bij deze wil ik Marchel en Gilbert en uiteraard de rest van het Team een ontzettend leuke gezellige en mooie verkoop toe wensen!!
En voor de bestellers en liefhebbers die besteld hebben geen paniek!
Team Orthen zal er weer een feest van maken!!!

Ik post hier even een bericht namens Orthen.
Ik heb zo juist het slechte nieuws tehoren gekregen dat de Salute cake 1 is afgekeurd.
Helaas zal er vanacht dus ter plekke een vervanger gezocht moeten worden.
Ook de 6elements van rubro zal morgen pas binnen komen.
Hoop op een klein beetje begrip.
En iedereen die deze artikelen besteld heeft wens ik heel veel sterkte en succes.

Zonde!! wat een gedoe allemaal dit jaar!
Ben benieuwd naar een vervanger!
Vooral orthen ook succes, de bestellers krijgen nog een vervanger. Voor orthen is dit weer een hoop gedoe en negativiteit.
Let wel team-orthen, een hoop mensen hebben deze nog voor 39,50 besteld ipv de pas later aangepaste 32,50!

Ik post hier even een bericht namens Orthen.
Ik heb zo juist het slechte nieuws tehoren gekregen dat de Salute cake 1 is afgekeurd.
Helaas zal er vanacht dus ter plekke een vervanger gezocht moeten worden.
Ook de 6elements van rubro zal morgen pas binnen komen.
Hoop op een klein beetje begrip.
En iedereen die deze artikelen besteld heeft wens ik heel veel sterkte en succes.

Dat is helaas al het derde product dat niet kan worden geleverd (Pamela, Galaxy Collision en Salute Cake 1). Niet echt het jaar van de importeurs dit, pff. Dit is uiteraard niet de schuld van Orthen en ik ben er ook heilig van overtuigd dat dit helemaal goed gaat komen morgen. Veel sterkte en succes team Orthen!

Het k'tte is dat ik nu vervangers moet verzinnen en ik mn god niet weet welke producten ze hebben voor de gemiddelde consument nu de consumenten site ook offline is.

Nou ik vermoed dat de blue Thunder van evolution fireworks een prima vervanger is voor de salute cake!
Inplaats van de Garden of Eden zou ik zelf persoonlijk voor de Vip box series gaan..
Voor het overige siervuurwerk zijn er tal loze vervangers te noemen.
Ik denk enkel maar mee he;)
Succes allen.

Ook weer terug van Orthen, Galaxy Collision bleek toch aanwezig te zijn, dus deze gelukkig toch mee kunnen nemen. De Pamela en Salute Cake mocht ik zelf vervangers uitzoeken, dus prima geregeld zo. Volgend jaar ben ik weer van de partij.

Back
Bovenaan