Vuurwerk Orthen

Oh, ik kreeg dezelfde foutmelding als Laut. De pagina toont code: "ERROR 1000Invalid request received." en de melding lege winkelwagen. Normaal ga je dan toch naar iDeal toe?
Zo maar 'ns mail checken, want ik heb Opera gesloten en opnieuw besteld met FireFox. Heb ik dadelijk ook meerdere orders geplaatst. :) *Ja, het is waar.

Moeten de bestelling ook voor 12 uur betaald zijn? Ik heb nog geen reactie op mijn mail ivm foutmelding en nu 4 orders.

Klinkt goed! Ik heb het niet opnieuw gedaan of gemaild (anders doe ik dat nog wel). 't Leek op 'n MultiSafePay glitch.
Vanuit onze kant is de bestelling doorgegaan en ook bij Orthen aangekomen, ik weet niet hoe makkelijk het is, maar de extra, dubbele bestelnummers kunnen verwijderd worden. Zo houden we nog één # over (bij 1 bestelling), waarmee verder wordt gegaan.

Zo, de winkel is weer offline zie ik (de freak site).
Succes met alles verwerken dan Orthen! Hopelijk gaat alles in goede banen en hoeven wij als freaks niet veel vervangende producten ontvangen!

Ik zag gister een foto op Facebook van een vrachtwagen vol vuurwerk bij Orthen. Daar krijg je toch een warm hart van! Ik kijk echt uit naar de nacht van 27 op 28 december:cool:

Hallo Vuurwerk Orthen,

Ik was tevens in de veronderstelling dat de site tot de 20ste geopend zou blijven, wat, zoals ik al eerder aangegeven had perfect uit kwam voor mij omdat ik net pas terug ben uit het buitenland.

Ik heb zojuist een mail gestuurd in verband met een karton aanvraag welke ik eerder bij jullie geplaatst heb. Is het dan in ieder geval wel mogelijk om deze bestelling wel nog door te voeren?

Alvast bedankt voor eventuele reactie hier of op mijn mail.

Vaessen

Beste Pyromaniac 1975.

Al iets bekend over de Garden of Eden? ik hoor en lees nu namelijk wel hele spannende / trieste dingen op het forum van de GOE..... :cry:

Maar ik hoor dit graag uit betrouwbare bronnen..!!

Beste Pyromaniac 1975.

Al iets bekend over de Garden of Eden? ik hoor en lees nu namelijk wel hele spannende / trieste dingen op het forum van de GOE..... :cry:

Maar ik hoor dit graag uit betrouwbare bronnen..!!

Ga er maar vanuit dat deze afgekeurd is. Nog even op een definitief bericht van royal fireworks afwachten, maar denk dat als meerdere mensen al met duidelijkheid zeggen dat de goe afgekeurd wordt dat het dan al wel duidelijk is.

Yep zojuist het berricht ontvangen van Royal zelf.....

Ik vind het echt heel erg zuur en zie ook absoluut geen vervanger voor deze topbak....
Baal er echt enorm van en zag er erg naar uit om deze topper af te steken. (vandaar dat ik hem ook al een week of 6 geleden besteld had....!!!!)

Ook heel erg vreemd dat de cake in China al was goedgekeurd en dat Royual al in het bezit was van een testrapport inclusief het bijbehorende certificaat....

Nou gaat lekker allemaal. (de freak-site welke door omstandigheden eerder gesloten is en waar ik nu dus geen extra bestelling meer kan plaatsen, en een cake van 155 euro welke nu niet geleverd gaat worden)..........

Ik weet dat Rubro ook een flinke scalia van doorlontbakken op de markt heeft, maar zoals eerder gezegd dit vind ik absoluut geen gelijkwaardige vervanger...!!

Kortom: ik baal echt als een stekker!!

Lees ook dat er cakes uit het China by night pakket zijn afgekeurd, krijgen we daar via mail of iets nog te horen over de vervangers? Heb namelijk 2 pakketten besteld. Hoop dat er voor jullie en ons ook snel meer informatie komt!

Ben ook bijzonder benieuwd naar de oplossing. K heb er meerdere besteld. Maar goed, orthen kennende komt dat heus wel goed.
We wachten met smart op jullie reactie!

Lees ook dat er cakes uit het China by night pakket zijn afgekeurd, krijgen we daar via mail of iets nog te horen over de vervangers? Heb namelijk 2 pakketten besteld. Hoop dat er voor jullie en ons ook snel meer informatie komt!

Inderdaad, nu lees ik het ook, lekker zuur weer! Waarschijnlijk zal het hele pakket dan afgekeurd zijn.

Nou, dan weet ik genoeg alternatieven :D, als dat mag. Maar als ik de verhalen over de service van Orthen lees, maak ik me daar niet druk om

***** ik heb ook bij orthen de garden of Eden besteld! Ik hoop dat er snel een eerlijke oplossing komt:D zodat ik nog eventjes kan denken wat ik als vervangend product ga nemen..:idea:

Back
Bovenaan