Vuurwerk Orthen

Ik hoop dat de demo gister goed is verlopen!

Ik had nog een vraag, krijgen we nog binnenkort een betalingsbevestiging? Ik had mijn betaling ruim een week geleden overgemaakt naar Vuurwerk Orthen.

Ik hoor het van je Marchel.

Beste pyromaniac 1975.
Ik wil absoluut geen roddels de wereld in helpen!!!!
Maar toch even de volgende vraag:
Ik lees op het forum van the garden of eden dat er momenteel een zeer reeele kans bestaat dat deze afgekeurd gaat worden voor 2013 en dat deze dus niet uitgeleverd gaat worden.
Heb jij hier ook iets van gehoord en hoe zit dit precies.??

Of is dit allemaal maar een roddel?. Ik zou het namelijk echt heel erg k*t vinden...

GR

Beste pyromaniac 1975.
Ik wil absoluut geen roddels de wereld in helpen!!!!
Maar toch even de volgende vraag:
Ik lees op het forum van the garden of eden dat er momenteel een zeer reeele kans bestaat dat deze afgekeurd gaat worden voor 2013 en dat deze dus niet uitgeleverd gaat worden.
Heb jij hier ook iets van gehoord en hoe zit dit precies.??

Of is dit allemaal maar een roddel?. Ik zou het namelijk echt heel erg k*t vinden...

GR

Ik heb dit idd ook opgevangen.
Echter kan ik niet staven of dit ook daadwerkelijk zo is.

gr

Ik heb een aantal keer geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar ik krijg bij het afronden telkens de mededeling dat het winkelmandje leeg is. Ik heb dit met meerdere browsers geprobeerd.

Is er iets mis met de website of ligt het aan mij?

Ik heb een aantal keer geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar ik krijg bij het afronden telkens de mededeling dat het winkelmandje leeg is. Ik heb dit met meerdere browsers geprobeerd.

Is er iets mis met de website of ligt het aan mij?

Heb zelf even een bestelling geplaatst en heb geen probleem.

gr

Oeps, ik zie nu in mijn email 4 bestellingen staan. Ik kreeg de hele tijd de foutmelding dat winkelwagen leeg was, maar blijkbaar is de bestelling wel doorgegaan.

Nu heb ik dus 4 verschillende bestellingen gedaan, ook 4 verschillende bestelnummers. Hiervan moeten er dus 3 geannuleerd worden. Hoe kan ik dit het beste regelen? Even mailen? Ik weet nu ook niet welk bestelnummer ik moet aanhouden voor de betaling.

Ik heb ook geen enkele keer mogelijkheid voor Ideal-betaling gekregen.

Oeps, ik zie nu in mijn email 4 bestellingen staan. Ik kreeg de hele tijd de foutmelding dat winkelwagen leeg was, maar blijkbaar is de bestelling wel doorgegaan.

Nu heb ik dus 4 verschillende bestellingen gedaan, ook 4 verschillende bestelnummers. Hiervan moeten er dus 3 geannuleerd worden. Hoe kan ik dit het beste regelen? Even mailen? Ik weet nu ook niet welk bestelnummer ik moet aanhouden voor de betaling.

Ik heb ook geen enkele keer mogelijkheid voor Ideal-betaling gekregen.

Even mailen en uitleggen dat je elke keer een foutmelding kreeg.

Waarschijnlijk isd het het makkelijkst om deze allemaal te verwijderen en een nieuwe te plaatsen.

gr

Even mailen en uitleggen dat je elke keer een foutmelding kreeg.

Waarschijnlijk isd het het makkelijkst om deze allemaal te verwijderen en een nieuwe te plaatsen.

gr

Ja, het is sowieso vreemd. Ik heb 4 bestellingen in mijn mailbox, maar maar 3 verschillende bestelnummers. Hoe dan ook, ik heb een mailtje gestuurd. Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen. :)

Jupp hetzelfde hier. Kijk er weer naar uit!

Zoals de afgelopen 2 jaar vanuit orthen meer dan klantvriendelijk meegewerkt. Krijg m'n loon namelijk pas net voor kerst. Ajoh geen probleem zeg maar wat je wilt hebben. Staat het klaar en kun je dan betalen! Hoeveel winkels doen dat tegenwoordig nog?

Zoals de afgelopen 2 jaar vanuit orthen meer dan klantvriendelijk meegewerkt. Krijg m'n loon namelijk pas net voor kerst. Ajoh geen probleem zeg maar wat je wilt hebben. Staat het klaar en kun je dan betalen! Hoeveel winkels doen dat tegenwoordig nog?

Dat is wel heel netjes zeg, zegt genoeg over de mensen achter VuurwerkOrthem.

De visite naar 't station gebracht en eindelijk dan snel bestellen. Als er echt geen kartons meer besteld kunnen worden bij vw orthen zal ik deze week de cafferata dealer even bellen.
Wil echt de Colorfull Peony erbij hebben. Wel snel weer populair geworden zeg, vuurwerk. Mooie zaak!

Kan het zijn dat het filmpje en productbeschrijving van de meltdown van vulcan niet klopt?? Op andere sites is dit namelijk een fluitbak met draaiende staarten...??
Ik hoor het graag...!!
Gr

Back
Bovenaan