PYROMANIAC 1975
VWC lid
Ik neem aan dat met aankomende maandag, maandag 16 december bedoelt wordt? Toch maar ff vragen om het zeker te weten..![]()
Dit klopt idd.
gr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat met aankomende maandag, maandag 16 december bedoelt wordt? Toch maar ff vragen om het zeker te weten..![]()
Ik wilde de demo nog even afwachten voordat ik over ga tot bestellen, maar misschien is het dan verstandiger om eerder deze week al te bestellen. Ik ga mijn lijstje afmaken.
Edit: gaat deze week wel nog de prijs van de Salute Cake 1 omlaag?
Deze word idd geschoten....speciaal voor jouGoeie schietlijst hoor
bedankt voor de info.
Heb ik wel meteen een vraagje, een aantal dagen geleden zei je dat de garden of eden dit jaar niet geschoten zal worden maar wel de immortal gold.
Ik zie nu toch echt (gelukkig) de garden of eden wel op de lijst staan...!!!
Betekend dit dat hij nu dus WEL geschoten gaat worden, of is dit een foutje?
Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de 2013 versie van de GOE..... deze is schijnbaar erg goed geworden.
Gr
Beste liefhebbers,freaks, grootverbruikers en forummers.
Na overleg hebben we besloten de freaksite aankomende maandag af te sluiten.
Door de dreigende tekorten dit jaar doen we dit als preventieve maatregel.
We hebben een behoorlijke vooraad echter niet toereikend om de freaks en consument te leveren.
Iedereen die nog van onze korting wil profiteren adviseer ik daarom z.s.m. je bestelling te plaatsen.
Zo kunnen we een goede inventarisatie maken van wat we eventueel moeten bij bestellen aan producten buiten ons standaard assortiment.
We vinden het erg vervelend om dit te moeten doen, echter willen we op deze manier voorkomen dat we mensen teleur moeten gaan stellen omdat we mogelijk niet kunnen na orderen.
Gr
VuurwerkOrthen
Als mijn mail beantwoordt wordt met de aanvraag voor karton prijzen kan
ik ook een beslissing maken.Hoop dat het vandaag of morgen gebeurt.
Heb gemaild naar Marcel-75Ik heb geen aanvragen meer in mijn mailbox staan.
Heb je deze naar mij of naar de freaks account gestuurd.
Want hij moet naar mijn mail adress.
Gr
LS,
2 vragen:
Wat zijn de absolute must-haves bij vuurwerk orthen? ( budget is 450 euro)
Als je afhaalt bij de tolbrug, kan je daar ook nog wat bijkopen?![]()
Ik heb m'n lijstje gister maar snel gefinaliseerd. Wel 150e over budget, maar ja.Kan evt. later nog wat doorstrepen.
Weten de mede-feaks 100% zeker dat het te laat is om karton prijzen op te vragen? Ik mis dan leuke Royal items zoals: Lucky Angels, Confusion & Sky Palms en twee Cafferata producten (Gold Comet to Color & Colorful peony). Hier kan ik dan wel volgend jaar mee uitpakken.