FireworkAddicted
VWC lid
Nog 3 dagen?
Dan de winkel online?
Spannend!

Dan de winkel online?

Spannend!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog 3 dagen?
Dan de winkel online?
Spannend!![]()
Oke netjes.
Ik hou de site in de gaten! Zal dan waarschijnlijk kort daarna me eerste bestelling plaatsen zodat ik zeker weet dat weer een aantal dingen niet uitverkocht zijn!![]()
Hoe was het gesprek bij Schuurmans? alles positief verlopen?
Geachte liefhebber,freaks,grootverbruikers,pyromaniakken etc.
Jullie hebben even geduld moeten hebben maar het wachten word beloond.
Ook dit jaar hebben we zoals jullie natuurlijk van ons gewend zijn weer een geweldige kortings actie voor jullie members.
Korting
Ook dit jaar toch weer 35% korting.....En dat al vanaf 200,-
Assortiment.
We hebben dit jaar weer een ruime keuze aan producten van diverse importeurs met als kers op de taart natuurlijk het nieuwe vuurwerk van onze medewerker Marchel met Evolution Fireworks die we erg veel succes wensen zijn droom waar te maken en waar we erg veel vertrouwen in hebben.
Van onderstaande importeurs hebben we diverse top artikelen in huis weten te halen.
Evolution Fireworks.
Evolution line.
Thunderstorm collection.
Schuurmans vuurwerk.
Diamond premium.
Exclusive line.
Diverse klein artikelen.
Sky line.
Broekhoff vuurwerk.
Crown collection.
Dragon Fireworks.
Vitalli.
Pyro power.
VIP Fireworks.
V.I.P. colletion.
Royal Fireworks.
Royal Garden.
Red Factory.
Fu collection.
Galaxy Collection.
Rubro Fireworks.
Heavy Legend.
Elite brand.
Wolff.
Dynasty.
Katan.
Ni hao.
Diversen.
Pyrostore.
Pangu Fireworks.
Gbv.
Divers Klein.
Lesli
Diversen.
En daarbij blijft het niet.
Ook dit jaar kun je bij afname van hele ve een hogere korting krijgen.
Dit verschilt echter per product!!!
Dit is van alle bovenstaande importeurs mogelijk en hier komt Cafferata bij!!!
Verder kunnen sommige items niet met een hogere korting aangeboden worden daar de standard 35% al de max is.
Is men geintresserd in afname van een VE kan men dit aanvragen via mail zie karton actie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?33540-Karton-discount-VuurwerkOrthen-2013
Mvg
VuurwerkOrthen
Ik wacht persoonlijk bij sommige producten tot de demo's zijn geweest. Maar is er geen presteer-garantie? Het is en blijft vuurwerk, maar je betaald er goud geld voor dus vandaar m'n vraag. Ik had namelijk de rehels doorgelezen en dan pas ik eigenlijk wel op met bestellen, als het dan opeens anders presteerd dan het hoort ben je je geld al kwijt.
Ook punt 6 "Ieder recht van reclamatie vervalt nadien u de bestelling heeft opgehaald. Controleer daarom de bestelling in de winkel!" vind ik uiterst dubieus, maar staat in het verlengde van punt 2.Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.
Op de freaksite vind ik niets over de rechten van de consument. Dat betekent dat iedereen drie maanden recht van retour heeft op zijn vuurwerk (mits het natuurlijk niet afgeschoten is), na ONTVANGST van het vuurwerk. Dus je mag een overgebleven karton cakes half februari nog gewoon retourneren om je geld terug te krijgen! Ook mag je er voor kiezen een product op 28 dec. niet te accepteren maar geld terug vragen. Dat kan het geval zijn wanneer je bv. bij een demo in december hebt gezien dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. Jij hebt dan als klant gewoon het recht om het product na ontvangst te retourneren (dat dit ná het bestellen/betalen maar vóór ontvangst eind december is, maakt verder niet uit!). Dat Orthen dus op hun website zegt: "Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen" is gewoon pure bluf! Wettelijk is dit gewoon niet toegestaan om zo de voorwaarden te verbuigen die de wet voorschrijft.Klanten krijgen bij een koop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van retour binnen zeven werkdagen na ontvangst van de goederen. U bent verplicht zo’n retour te accepteren en het volledige aankoopbedrag terug te storten, ongeacht de reden die de klant opgeeft.
U bent verplicht de klant te informeren over het retourrecht. Dit moet via de algemene informatie op de website, bijvoorbeeld de veelgestelde vragen, een gerubriceerde informatiepagina of de sectie met uitleg over het bestelproces. Ook moeten uw algemene voorwaarden de klant dit recht geven – of in ieder geval niets zeggen dat het tegenspreekt. Daarnaast moet er in het pakket met de bestelling een papieren brief zitten waarin precies staat hoe men dit recht kan uitoefenen. Bent u die brief vergeten bij de verzending, of staat uw identiteit niet goed op de site, dan loopt het recht van retour tot maar liefst drie maanden na de aankoopdatum.
Ik wil elke klant bij Orthen, maar ook Pyromaniac_1975, wijzen op hun rechten van het plaatsen van een bestelling via de website. Orthen probeert hun jurische plicht af te kopen door voorwaarden te stellen die wettelijk niet zijn toegestaan.
Ik heb met name een opmerking over de tweede "extra spelregel":
Ook punt 6 "Ieder recht van reclamatie vervalt nadien u de bestelling heeft opgehaald. Controleer daarom de bestelling in de winkel!" vind ik uiterst dubieus, maar staat in het verlengde van punt 2.
Wanneer je een bestelling doet bij Orthen via de 'Freaksite', plaats je een bestelling via een webshop. Aan het doen van een bestelling via een webshop zijn wetten gebonden. De klant en de verkoper hebben hun eigen rechten en plichten, die allemaal online zijn te vinden, bijvoorbeeld hier. Een belangrijk recht voor de klant, die óók op vuurwerk via een webshop geldt, is het recht van retour.
Voor de winkelier staat het zo beschreven:
Op de freaksite vind ik niets over de rechten van de consument. Dat betekent dat iedereen drie maanden recht van retour heeft op zijn vuurwerk (mits het natuurlijk niet afgeschoten is), na ONTVANGST van het vuurwerk. Dus je mag een overgebleven karton cakes half februari nog gewoon retourneren om je geld terug te krijgen! Ook mag je er voor kiezen een product op 28 dec. niet te accepteren maar geld terug vragen. Dat kan het geval zijn wanneer je bv. bij een demo in december hebt gezien dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. Jij hebt dan als klant gewoon het recht om het product na ontvangst te retourneren (dat dit ná het bestellen/betalen maar vóór ontvangst eind december is, maakt verder niet uit!). Dat Orthen dus op hun website zegt: "Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen" is gewoon pure bluf! Wettelijk is dit gewoon niet toegestaan om zo de voorwaarden te verbuigen die de wet voorschrijft.
Ik snap uiteraard dat Orthen er niet blij mee is als iedereen tien keer zijn bestelling wilt veranderen. Met name als een product opeens slecht presteert op een demo, en dan massaal wordt geannuleerd, is voor Marchel niet prettig. Maar dat heeft hij maar te slikken en valt onder ondernemersrisico.
Mensen, laat je dus niet gek maken en wees er gerust op dat je recht op retour hebt wanneer producten niet aan je wensen voldoen!