Vuurwerk Orthen

Oke netjes.
Ik hou de site in de gaten! Zal dan waarschijnlijk kort daarna me eerste bestelling plaatsen zodat ik zeker weet dat weer een aantal dingen niet uitverkocht zijn! :D

Oke netjes.
Ik hou de site in de gaten! Zal dan waarschijnlijk kort daarna me eerste bestelling plaatsen zodat ik zeker weet dat weer een aantal dingen niet uitverkocht zijn! :D

Wees gerust.
De importeurs die onder geleverd hadden zijn aangesproken.
We hebben extra reserveringen gemaakt.(in het reguliere aanbod)
Dus we hebben weer een aantal dingen verbeterd.

gr
VuurwerkOrthen

Hoe was het gesprek bij Schuurmans? alles positief verlopen?

Dat was het zeker.
We hebben in ieder geval weer de beste huil cake van het land in huis en niet aleen op de freaksite maar ook in de winkel.
Verder hebben we een mini lijntje wat exclusief te verkrijgen is in een paar winkels in Nederland.

Ook hebben we gisteren een extra opslag geregeld van 10.000 kilo in de buurt.
Onze folder krijgt ook een opfrisser.

Nu vol aan de freaksite bezig zodat jullie niet te lang op het puntje van de stoel hoeven te zitten.

Gr
VuurwerkOrthen

Spannend, spannend en nogmaals spannend!

Wanneer verwachten jullie nu dan ongeveer online te zijn met de nieuwe site?
De freakactie zal weer 35% boven 200 euro zijn?

In het freakacte topic:
Geachte liefhebber,freaks,grootverbruikers,pyromaniakken etc.

Jullie hebben even geduld moeten hebben maar het wachten word beloond.
Ook dit jaar hebben we zoals jullie natuurlijk van ons gewend zijn weer een geweldige kortings actie voor jullie members.

Korting
Ook dit jaar toch weer 35% korting.....En dat al vanaf 200,-:yes:

Assortiment.
We hebben dit jaar weer een ruime keuze aan producten van diverse importeurs met als kers op de taart natuurlijk het nieuwe vuurwerk van onze medewerker Marchel met Evolution Fireworks die we erg veel succes wensen zijn droom waar te maken en waar we erg veel vertrouwen in hebben.
Van onderstaande importeurs hebben we diverse top artikelen in huis weten te halen.

Evolution Fireworks.
Evolution line.
Thunderstorm collection.

Schuurmans vuurwerk.
Diamond premium.
Exclusive line.
Diverse klein artikelen.
Sky line.

Broekhoff vuurwerk.
Crown collection.
Dragon Fireworks.
Vitalli.
Pyro power.

VIP Fireworks.
V.I.P. colletion.

Royal Fireworks.
Royal Garden.
Red Factory.
Fu collection.
Galaxy Collection.

Rubro Fireworks.
Heavy Legend.
Elite brand.

Wolff.
Dynasty.

Katan.
Ni hao.
Diversen.

Pyrostore.
Pangu Fireworks.

Gbv.
Divers Klein.

Lesli
Diversen.

En daarbij blijft het niet.
Ook dit jaar kun je bij afname van hele ve een hogere korting krijgen.
Dit verschilt echter per product!!!
Dit is van alle bovenstaande importeurs mogelijk en hier komt Cafferata bij!!!
Verder kunnen sommige items niet met een hogere korting aangeboden worden daar de standard 35% al de max is.
Is men geintresserd in afname van een VE kan men dit aanvragen via mail zie karton actie http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?33540-Karton-discount-VuurwerkOrthen-2013

Mvg
VuurwerkOrthen

Zo beste mensen.
Ik heb zojuist de aanvulling voor de freaksite door gemaild.
Deze proberen we het weekend geplaatst te hebben zodat jullie je kunnen uitleven op de site.
Er zijn wel wet huishoudelijke regels geimplementeerd om het allemaal wat ordenlijker te houden voor ons maar ook voor jullie(http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/korting.asp)

gr
VuurwerkOrthen

Ik wacht persoonlijk bij sommige producten tot de demo's zijn geweest. Maar is er geen presteer-garantie? Het is en blijft vuurwerk, maar je betaald er goud geld voor dus vandaar m'n vraag. Ik had namelijk de regels doorgelezen en dan pas ik eigenlijk wel op met bestellen, als het dan opeens anders presteerd dan het hoort ben je je geld al kwijt.

Laatst bewerkt:
Ik wacht persoonlijk bij sommige producten tot de demo's zijn geweest. Maar is er geen presteer-garantie? Het is en blijft vuurwerk, maar je betaald er goud geld voor dus vandaar m'n vraag. Ik had namelijk de rehels doorgelezen en dan pas ik eigenlijk wel op met bestellen, als het dan opeens anders presteerd dan het hoort ben je je geld al kwijt.

Dat klopt.
Afgelopen jaar hebben we echt gigantisch veel extra werk gehad door de minder presterende secret salute.
Dit heeft veel inpact gehad en tijd gekost.
Dus men heeft twee keuzes.
Je besteld vroeg en neemt het risico voor lief.
Je besteld als je er zeker van bent doordat je de producten in actie hebt gezien.

Dit scheelt ons heel veel extra werk en jij bent er zeker van dat je krijgt wat je besteld.

Gr
VuurwerkOrthen

Ik wil elke klant bij Orthen, maar ook Pyromaniac_1975, wijzen op hun rechten van het plaatsen van een bestelling via de website. Orthen probeert hun jurische plicht af te kopen door voorwaarden te stellen die wettelijk niet zijn toegestaan.

Ik heb met name een opmerking over de tweede "extra spelregel":
Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.
Ook punt 6 "Ieder recht van reclamatie vervalt nadien u de bestelling heeft opgehaald. Controleer daarom de bestelling in de winkel!" vind ik uiterst dubieus, maar staat in het verlengde van punt 2.

Wanneer je een bestelling doet bij Orthen via de 'Freaksite', plaats je een bestelling via een webshop. Aan het doen van een bestelling via een webshop zijn wetten gebonden. De klant en de verkoper hebben hun eigen rechten en plichten, die allemaal online zijn te vinden, bijvoorbeeld hier. Een belangrijk recht voor de klant, die óók op vuurwerk via een webshop geldt, is het recht van retour.
Voor de winkelier staat het zo beschreven:
Klanten krijgen bij een koop via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van retour binnen zeven werkdagen na ontvangst van de goederen. U bent verplicht zo’n retour te accepteren en het volledige aankoopbedrag terug te storten, ongeacht de reden die de klant opgeeft.
U bent verplicht de klant te informeren over het retourrecht. Dit moet via de algemene informatie op de website, bijvoorbeeld de veelgestelde vragen, een gerubriceerde informatiepagina of de sectie met uitleg over het bestelproces. Ook moeten uw algemene voorwaarden de klant dit recht geven – of in ieder geval niets zeggen dat het tegenspreekt. Daarnaast moet er in het pakket met de bestelling een papieren brief zitten waarin precies staat hoe men dit recht kan uitoefenen. Bent u die brief vergeten bij de verzending, of staat uw identiteit niet goed op de site, dan loopt het recht van retour tot maar liefst drie maanden na de aankoopdatum.
Op de freaksite vind ik niets over de rechten van de consument. Dat betekent dat iedereen drie maanden recht van retour heeft op zijn vuurwerk (mits het natuurlijk niet afgeschoten is), na ONTVANGST van het vuurwerk. Dus je mag een overgebleven karton cakes half februari nog gewoon retourneren om je geld terug te krijgen! Ook mag je er voor kiezen een product op 28 dec. niet te accepteren maar geld terug vragen. Dat kan het geval zijn wanneer je bv. bij een demo in december hebt gezien dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. Jij hebt dan als klant gewoon het recht om het product na ontvangst te retourneren (dat dit ná het bestellen/betalen maar vóór ontvangst eind december is, maakt verder niet uit!). Dat Orthen dus op hun website zegt: "Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen" is gewoon pure bluf! Wettelijk is dit gewoon niet toegestaan om zo de voorwaarden te verbuigen die de wet voorschrijft.

Ik snap uiteraard dat Orthen er niet blij mee is als iedereen tien keer zijn bestelling wilt veranderen. Met name als een product opeens slecht presteert op een demo, en dan massaal wordt geannuleerd, is voor Marchel niet prettig. Maar dat heeft hij maar te slikken en valt onder ondernemersrisico.

Mensen, laat je dus niet gek maken en wees er gerust op dat je recht op retour hebt wanneer producten niet aan je wensen voldoen!

Toch blijf ik het raar vinden dat ik vorig jaar niet mijn karton Secret Salute kon wisselen met een ander product, heb het aan Marchel en aan Gilbert gevraagt maar beiden vertelde ze dat dit niet mocht.

Later hoorde ik dat andere personen wel hun karton hadden kunnen ruilen, waarom maakte jullie daar verschil in?

Ik begrijp dat er veel werk in zit voor jullie, maar je maakt het alleen maar ingewikkelder wanneer je voor iedereen andere regels maakt.

Dat was even over vorig jaar, ben benieuwd naar het aanbod dit jaar, en zal zeker weer een bestelling plaatsen! :)

Ik wil elke klant bij Orthen, maar ook Pyromaniac_1975, wijzen op hun rechten van het plaatsen van een bestelling via de website. Orthen probeert hun jurische plicht af te kopen door voorwaarden te stellen die wettelijk niet zijn toegestaan.

Ik heb met name een opmerking over de tweede "extra spelregel":

Ook punt 6 "Ieder recht van reclamatie vervalt nadien u de bestelling heeft opgehaald. Controleer daarom de bestelling in de winkel!" vind ik uiterst dubieus, maar staat in het verlengde van punt 2.

Wanneer je een bestelling doet bij Orthen via de 'Freaksite', plaats je een bestelling via een webshop. Aan het doen van een bestelling via een webshop zijn wetten gebonden. De klant en de verkoper hebben hun eigen rechten en plichten, die allemaal online zijn te vinden, bijvoorbeeld hier. Een belangrijk recht voor de klant, die óók op vuurwerk via een webshop geldt, is het recht van retour.
Voor de winkelier staat het zo beschreven:

Op de freaksite vind ik niets over de rechten van de consument. Dat betekent dat iedereen drie maanden recht van retour heeft op zijn vuurwerk (mits het natuurlijk niet afgeschoten is), na ONTVANGST van het vuurwerk. Dus je mag een overgebleven karton cakes half februari nog gewoon retourneren om je geld terug te krijgen! Ook mag je er voor kiezen een product op 28 dec. niet te accepteren maar geld terug vragen. Dat kan het geval zijn wanneer je bv. bij een demo in december hebt gezien dat een product niet aan je verwachtingen voldoet. Jij hebt dan als klant gewoon het recht om het product na ontvangst te retourneren (dat dit ná het bestellen/betalen maar vóór ontvangst eind december is, maakt verder niet uit!). Dat Orthen dus op hun website zegt: "Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen" is gewoon pure bluf! Wettelijk is dit gewoon niet toegestaan om zo de voorwaarden te verbuigen die de wet voorschrijft.

Ik snap uiteraard dat Orthen er niet blij mee is als iedereen tien keer zijn bestelling wilt veranderen. Met name als een product opeens slecht presteert op een demo, en dan massaal wordt geannuleerd, is voor Marchel niet prettig. Maar dat heeft hij maar te slikken en valt onder ondernemersrisico.

Mensen, laat je dus niet gek maken en wees er gerust op dat je recht op retour hebt wanneer producten niet aan je wensen voldoen!

Beste Darksoul.
In 1e instantie hoef ik niets te slikken daar de winkel niet van mij is.

Ten tweede behoeft VuurwerkOrthen zich niet te verdedigen daar iedereen weet waar zij voor staan.

Ten derde is men niet verplicht bij ons te bestellen en zeg ik het nog maar een keer.
WIJ DOEN DEZE ACTIE MET PLEZIER MAAR ZIJ DIT NIET VERPLICHT!!!

Daarmee bedoelen we dat je de bestelling in de winkel controleerd daar je anders geen reclamatie meer kunt doen,zoals bij zoveel winkels.

En als laatste is dit meer een geheugensteuntje om zoveel mogelijk mensen er op te wijzen zich eerst ervan te verzekeren of een product doet wat het moet doen.
Wij hebben indertijd zelf wat evo producten uit de verkoop gehald wegens te grote afwijkingen.
En zoals velen weten was de Secret salute een ware nachtmerrie waarop we op een gegeven moment niet meer aan ruilem omzetten toe kwamen.
Dat is sevice en daar staan we ook voor in.

Gr
VuurwerkOrthen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan