Vuurwerk Orthen

Ik de eeuwige openbaar vervoer liefhebber heb al een boodschappenwagentje aangeschaft om bij jullie mijn spulletjes te komen halen.Net als vorig jaar verheug ik me er nu al op.
Ben benieuwd naar de freaksite en zit nu al helemaal in de rats over wat ik ga bestellen.
Net als vorig jaar vroeg mn bedje uit.
In de trein nar den bosch.met de bus jullie kant op en mn bestelbonnetje afgeven.
In de tussentijd alvast wat spullen uitkiezen die ik extra meeneem .en nog even door de etalages snuffelen.
Ist al zover :)

Hey Marchell, klopt het dat jullie ook producten van Pangu gaan verkopen? Ik heb een aantal filmpjes van deze lijn op facebook gezien en ik moet zeggen dat ik hier een positief beeld van heb gekregen!

Vandaag met Gilbert het aanbod grotendeels gemaakt voor dit jaar.

En ook de Falcon zullen we weer gaan aanbieden.
Verder gaan we op de freaksite weer een top aanbod plaatsen.

Gr

Kan niet wachten tot de freak website online is :D

En ik kon het zo snel niet vinden, maar komen er ook Wolff producten?

Bij deze nog even een nieuwtje wat betreft karton afname.
Dit jaar gaan we het een beetje anders doen om het voor ons eenvoudiger te maken.
Mensen die bij ons intresse hebben om karton afnamens te doen vraag ik het volgende

Graag een email naar Marchel-75(apenstaartje)Hotmail.com met de volgende info.

Product.
Importeur.
Art nr.
Email adr aanvrager

Zo kan ik namelijk een inventarisatie maken wat veel besteld word en gaan we deze standard op de site plaatsen in de kartonsectie.
De items waar minder naar gevraagd word zullen we dan via mail beantwoorden wat de prijs word.
Wel alleen serieuze aanvragen a.u.b.
Karton afname geld bij inhoud van 2 stuks of meer per verpakking
Aanvraag het liefst z.s.m. en alleen van importeurs die wij in ons assortiment hebben!!!

gr
VuurwerkOrthen

Top! Zal er eens naar kijken.
Is het tijdens de voorbestellingsperiode ook nog mogelijk om kartonaanvragen te sturen, mocht er nieuwe informatie over producten zijn, of je gewoon iets over het hoofd hebt gezien?

En bij deze even een verzoekje voor diegene die al via een PM info hebben gevraagd deze even via de mail opnieuw te vragen zodat ik je aanvraag in mijn map kan plaatsen.

gr
VuurwerkOrthen

Bij deze nog even een nieuwtje wat betreft karton afname.
Dit jaar gaan we het een beetje anders doen om het voor ons eenvoudiger te maken.
Mensen die bij ons intresse hebben om karton afnamens te doen vraag ik het volgende

Graag een email naar Marchel-75(apenstaartje)Hotmail.com met de volgende info.

Product.
Importeur.
Art nr.
Email adr aanvrager

Zo kan ik namelijk een inventarisatie maken wat veel besteld word en gaan we deze standard op de site plaatsen in de kartonsectie.
De items waar minder naar gevraagd word zullen we dan via mail beantwoorden wat de prijs word.
Wel alleen serieuze aanvragen a.u.b.
Karton afname geld bij inhoud van 2 stuks of meer per verpakking
Aanvraag het liefst z.s.m. en alleen van importeurs die wij in ons assortiment hebben!!!

Momenteel kan er via karton worden besteld van.
Rubro vuurwerk.
Katan vuurwerk.
V.I.P.Fireworks.
Evolution Fireworks.
Schuurmans vuurwerk.
Broekhoff vuurwerk.
Royal Fireworks.
Cafferata vuurweerk.
Pangu fireworks.
Wolff vuurwerk.
Lesli(onder voorbehoud)

gr
VuurwerkOrthen

Pangu lijkt me zeer interessant, maar zonder het zien van beeldmateriaal durf ik hier geen aanvraag voor te doen. Er schijnen wel filmpjes te zijn. Wanneer komen deze? De filmpjes op facebook ken ik al.

Pangu lijkt me zeer interessant, maar zonder het zien van beeldmateriaal durf ik hier geen aanvraag voor te doen. Er schijnen wel filmpjes te zijn. Wanneer komen deze? De filmpjes op facebook ken ik al.

Bij ons zijn momenteel ook alleen de huidige filmpjes bekend.
Echter vertrouw ik de persoon erachter dat het echt wel goed zal zijn want het is een oudere versie van mij:D

Back
Bovenaan