Orthen is er met september erg vroeg bij. Wat zou nou het probleem zijn als je de site in oktober of zelfs later online zou gooien? Mogelijk dat enkele klanten elders bestellen? Vanuit bedrijfstechnisch oogpunt bekeken is het altijd vervelend als je klanten misloopt, maar gezien de status van Orthen zou ik mij afvragen of dit funest is voor continuering van het bedrijf.
Overigens erg vervelend voor Gilbert dat hij met burn out kampt. Beterschap gewenst!
Helaas is burn out een maatschappelijk probleem aan het worden gedurende de crisis. Op dit moment schat ik in dat herstel voor Gilbert aanzienlijk belangrijker is, dan klanten tevreden houden. Als je straks echt door de ondergrens gaat, kan een jaar werk volledig in duigen vallen. Preventie is nu essentieel om straks goed de zware periode tegemoet te treden.
Volgens mij is Orthen qua communicatie over de kortingen via de freaksite altijd heel helder geweest, dus als je als liefhebber een beetje oplet, dan weet je wat je mag verwachten van Orthen. Gekeken naar de status van Orthen, denk ik dat Orthen zich wat dat betreft geen zorgen hoeft te maken. Mensen die graag vroeg willen bestellen, omdat eenvoudigweg erg enthousiast zijn, blijf je toch wel houden.
Wat ik zelf positief vind aan Orthen, is de manier waarop jullie nu communiceren. Geen 'mooi weer' show, maar gewoon voldoende openheid als het ook even tegenzit. Ik mag toch wel hopen dat vele andere potentiële klanten dit ook zien?