Vuurwerk Orthen

Ik heb het gemerkt bij mij in de auto Marchel, de terug reis hadden we het erover dat lesli als een verrassing naar voren is gekomen met hun nieuwe producten.
Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek gaat komen :wink:

En trouwens, ook julie nieuwe producten zijn erg aangenaam om te mogen zien...laat staan in de collectie te hebben :wink: :D

Heb een aantal nieuwe producten uit de evolution lijn mogen zien.
Zou zeggen laat je verrasen en ben benieuwt hoe de producten live het doen.

Haha marchel is zijn producten al flink aan het showen onder vrirnden en bekenden:p
Groot gelijk hoor kerel!
Je mag er trots op zijn!!
Voorsl die nieuwe knal bak... je weet wel welke. ..
Daar ben ik echt verlieft op!

Heb her en der wat gezien van (filmpjes van) de nieuwe producten. Super producten, uitgewerkt tot in de puntjes. Top producten zijn het! Hele mooie effecten en het past allemaal perfect!
Top producten van Orthen! Marchel succes met het CE gebeuren!

Hopelijk gaat de productie in China voorspoedig, ben benieuwd of het gaat lukken met de hitte en productiestop in China nu...

Laat jullie verrassen! :bye:

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe producten!
Zit er een kans in dat deze ook in het noorden van Nederland verkocht gaan worden?

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe producten!
Zit er een kans in dat deze ook in het noorden van Nederland verkocht gaan worden?

De Thunderstorm collection is zoals het al doet vermoeden een lijn met alleen knal/salute items.
Zo zullen we beginnen met 3 salute cakes in deze lijn beginnend met.

Happy Thunder
Titanium Thunder.
Blue Thunder

Het is de bedoeling dat deze lijn volgend jaar word uitgebreid met de bekende singleshots en mogelijk een super knaller.

Deze lijnen gaan vallen onder Evolution Pyrotechnics&Fireworks.
En zal ook eventueel andere geintresserden gaan toeleveren vannaf 2014
En mogelijk al in kleine hoeveelheid dit jaar!

gr
Marchel

Het nieuwe Evolution label is inmiddels bekend gemaakt.
En bij deze dan het logo voor de nieuwe lijn Thunderstorm met alleen salute/knal items.

Thunderstorm_logo.jpg

Ook hier komt later meer info van via de mods.

gr
Evolution Fireworks.

Logo's vind ik er erg mooi uit zien, mooi strak.
Heel veel succes maar ook plezier met alles.

Is de planning nog om 1 september de site open te gooien?

Door de nieuwe plannen word dit hoogstwaarschijnlijk later.
Verder al er het e.e.a. veranderen in de opzet.
Gilbert is een persoon die iedereen tevreden wilt stellen en dit heeft geresulteerd in een lichte burnout.
Doordat bestelde producten minder presteerde of niet leverbaar waren was er zoveel werk in het aanpassen/verranderen van bestellingen dat dit een behoorlijke inpact gaf.
Een aantal mensen was na allerlei aangeboden oplossingen nog negatief en dat vond Gilbert zeer vervelend.

We zullen ook dit jaar weer met acties komen echter zal het ruil/aanpas beleid strenger worden.
Dit om alles bij ons en naar de klant makkelijker te houden.
Er is nu eenmaal een risico dat als je een bestelling plaatst zonder het daadwerkelijke product gezien te hebben tijdens een demo je dit risico voor lief neemt.
Daarom verwacht ik ook dat de meeste freaks op de demo's zullen wachten en dan over gaan tot hoe bestellen.
Wij hopen dan ook op een beetje begrip van onze klanten zodat ze bij het bestellen in ieder geval producten hebben die ze in actie hebben gezien.

Gr
Marchel

Vanzelfsprekend lijkt me.
Dat is het risico van vroeg bestellen, en dan nog ligt die schuld niet bij jullie maar bij de importeur.
Ik vond de aanpassingen die gilbert en een mevrouw met kort zwart haar mij in de winkel aanboden meer dan royaal.
Producten van te voren aanpassen was sowieso een flinke service die misschien wel wat té klantvriendelijk was.
Ik wens jullie veel succes, kan ik hieruit opmaken dat de site juist later open gaat dan vorig jaar of gewoon niet 1 september?

Orthen is er met september erg vroeg bij. Wat zou nou het probleem zijn als je de site in oktober of zelfs later online zou gooien? Mogelijk dat enkele klanten elders bestellen? Vanuit bedrijfstechnisch oogpunt bekeken is het altijd vervelend als je klanten misloopt, maar gezien de status van Orthen zou ik mij afvragen of dit funest is voor continuering van het bedrijf.

Overigens erg vervelend voor Gilbert dat hij met burn out kampt. Beterschap gewenst!
Helaas is burn out een maatschappelijk probleem aan het worden gedurende de crisis. Op dit moment schat ik in dat herstel voor Gilbert aanzienlijk belangrijker is, dan klanten tevreden houden. Als je straks echt door de ondergrens gaat, kan een jaar werk volledig in duigen vallen. Preventie is nu essentieel om straks goed de zware periode tegemoet te treden.

Volgens mij is Orthen qua communicatie over de kortingen via de freaksite altijd heel helder geweest, dus als je als liefhebber een beetje oplet, dan weet je wat je mag verwachten van Orthen. Gekeken naar de status van Orthen, denk ik dat Orthen zich wat dat betreft geen zorgen hoeft te maken. Mensen die graag vroeg willen bestellen, omdat eenvoudigweg erg enthousiast zijn, blijf je toch wel houden.

Wat ik zelf positief vind aan Orthen, is de manier waarop jullie nu communiceren. Geen 'mooi weer' show, maar gewoon voldoende openheid als het ook even tegenzit. Ik mag toch wel hopen dat vele andere potentiële klanten dit ook zien?

Gister persoonlijk kennis gemaakt met Marchel. Al lange tijd dit topic aan het volgen, stiekem toch wel erg benieuwd naar alle plannen :) Ik laat me verrassen! Enne Marchel.. ik kom gauw eens een bakkie doen bij je :)

Beste liefhebbers,freaks,members en alle andere geintresserden.

Onze demo zal plaatsvinden op vrijdag 13 december.
Helaas was de zaterdag niet mogelijk daar de locatie dan niet beschikbaar is.

Tijd zal later bekend worden gemaakt en zo ook de schietlijst.

Wel zal het een demo worden met een wel erg extreme finale.

gr

Back
Bovenaan