Vuurwerk Orthen

Best Vuurwerk-orthen.

Ik heb afgelopen jaar met jullie gemaild ivm annulering bestelling. En zou het geld in Januari weer ontvangen. Heb een week terug een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie. Inmiddels is Januari al weer bijna om, en heb tot heden nog geen geld ontvangen?

Gilbert is behoorlijk ziek geweest en heeft een korte skivakantie genomen.
De komende weken zullen er dingen af worden.

Gr

Ik wil niet een verader of verklapper zijn maar wel even een ervaring delen.

Ik ben Vandaag even op bezoek geweest bij de persoon boven mij (Marchel dus).
Ik ga en kan nog weinig verklappen .
Wat ik wel mede kan delen is dat ik en marchel heel veel mooie producten hebben bekeken achter de laptop.
Mocht de Locatie voor de demo die Orthen in gedachten heeft door gaan,
Dan gaat er een erg leuk showtje plaats vinden het einde van het jaar.
Let wel.. Kwaliteits vuurwerk zal in dit showtje de preoriteit krijgen.
Ik wil niet teveel verklappen maar denk aan diverse Thematjes...
Spaans,italiaans,duits,chinees,japans... we gaan het allemaal voorbij zien komen.

Dus mocht alles door gaan...Dan staat er kwa demo iets aangenaams te wachten.

Ik heb vandaag genoeg moois voorbij zien komen..
alleen het beste van het beste word geselecteerd.
Het is tog bizar erg als je zit te twijfelen tussen een italiaanse farfalle en een italiaanse Stutata,
Of een spaanse Kamuro shell of een Portugese strobe shell,
Of een Nishiki shell of een Saturn shell, of een meerslage salute of een masive salute,
Een Brocade Horse tail of een crackling polyp shell... :bonk::frusty::bonk:

Gekke werk dus:shocked::bonk:

Ik denk dat jullie dan wel genoeg weten niet?:wink:

Ik kan julie al vast een ding mede delen!
Hou dit toppic en dat van de Evo lijn dit jaar maar goed in de gaten.
Als alles mee zit zal er veel gaan veranderen.
De vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten wanneer de nieuwe artiekelen op de nederlandse bodem aan komen.
Hou het in de gaten!
Evo zal niet zomaar een lijntje zijn...
Ik vermoed en weet dat er wat groots aan komt....
Of heb ik nu teveel gezecht Marchel?

hmmm de vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten zeg jij nou dan moet er toch wel HEEL erg wat gaan komen lijkt me zo anders denk ik dat je wel een hele erge fout maakt om dit namens orthon hier zo te posten terwijl het dan achteraf misschien wel heel erg mee valt allemaal , ik bedoel we praten hier over 1.4G he tis geen 1.3G hahahahahaha , maar goed we gaan het mee maken

hmmm de vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten zeg jij nou dan moet er toch wel HEEL erg wat gaan komen lijkt me zo anders denk ik dat je wel een hele erge fout maakt om dit namens orthon hier zo te posten terwijl het dan achteraf misschien wel heel erg mee valt , ik bedoel we praten hier over 1.4G he tis geen 1.3G

Mocht het allemaal mee zitten en lukken dan heb ik geen woord gelogen.
Uiteraard blijft het 1.4G, dus legaal consumenten vuurwerk.
Alleen de heren achter Orthen denken graag verder waar een ander vaak ophoudt!
Met de nieuwe wetgeving is veel mogelijk.. maar het uiterste is er tot op heden nog niet uit gehaald.
Met een beetje Out of the Brain denk werk gaat er een nieuwe wereld open.
Verder zal ik er nog niet teveel op in gaan..

Natuurlijk is het afwachten.. we hebben nog een lange tijd tegaan tot de voor verkoop..
Maar met een beetje voor spoed en geluk is er veel/heel veel mogelijk!

Ik denk dat 3xh meer doelt op een mogelijke prof afsluiting van de demo.
Mocht alles doorgaan en wij de locatie die we op het oog hebben mogen gebruiken zullen we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik ben op diverse sites daarom al producten aan het uitkiezen die we dan mogelijkerwijs kunnen gaan inzetten.

Het is momenteel nog een wens in voorbereiding maar er word flink aan gewerkt om dit door te laten gaan.

Later meer.

gr

Hallo beste mede pyrofielen.
Vandaag weer een gesprek gehad bij een importeur over de stappen voor Evolution.
Zijn weer een stap dichterbij en hebben zeer goede gesprekken gehad en kunnen overdragen wat wij verwachten aan kwaliteit.
Zij zullen binnenkort afreizen naar China voor het nieuwe seizoen en gaan zorgdragen van het verdere verloop.
Zodra alle puntjes op de i staan en alles concreet is zal dit verder uitgewerkt gaan worden na overleg met de heren van VWC.

gr

Gilbert is behoorlijk ziek geweest en heeft een korte skivakantie genomen.
De komende weken zullen er dingen af worden.

Gr

Inmiddels zitten we alweer in Maart. Ik vind het van de zotte dat er nog steeds niets aan is gedaan. Zelfs geen enkele reactie op m'n mail. Dat jullie druk zijn dat snap ik, dat zijn we tenslotte allemaal. Maar ik vind dit toch echt buiten proporties. Bovendien is het geld van m'n arme broertje die het hard nodig heeft om de dingen te bekostigen. Ik hoop graag van jullie te horen!

Gr, Thom

Inmiddels zitten we alweer in Maart. Ik vind het van de zotte dat er nog steeds niets aan is gedaan. Zelfs geen enkele reactie op m'n mail. Dat jullie druk zijn dat snap ik, dat zijn we tenslotte allemaal. Maar ik vind dit toch echt buiten proporties. Bovendien is het geld van m'n arme broertje die het hard nodig heeft om de dingen te bekostigen. Ik hoop graag van jullie te horen!

Gr, Thom

Hey Thom.
Ik stuur je even mijn mob nr zodat je me even kunt informeren.
Zover ik weet zijn alle problemen die er voor zijn gekomen netjes opgelost of geregeld.
En daarbij ben ik altijd online en had je nog pm kunnen sturen.
Maar ook dit lossen we op.

gr
Marchel

Inmiddels nu echt alle probleem gevallen opgelost.
Momenteel is men in China om de samples te keuren naar kwaliteit en prestatie en wat ik begreep is men onder de indruk.
Nu wachten tot men terug is en we aan tafel alles kunnen regelen qua afname en labeling etc.

Gr

Inmiddels is men terug gekeerd uit China om de samples tetesten.
Binnen aanzienbare tijd zullen we naar de importeur afreizen om de resultaten te bekijken en mogelijke aanpassingen doorgeven.
Daarna gaan we de aantallen bespreken en plan opzetten voor verdere afhandeling.

Gr

Nice nice, het geeft me wel al een te vroeg oud en nieuw gevoel dit topic haha.
Maar goed. Ben blij dat we op de hoogte worden gehouden :)

Ik kan niet wachten om weer op de heenweg te zitten naar Orthen.

Heel mooi! Echt top! Wil hier graag voor het eerst bestellen en dan kom ik niet toch in de verleiding om in oktober naar Baarle te gaan. :D

1 September is een mooie datum. Dit omdat ik dan in delen de bestelling kan doen, in plaats van een groot bedrag in 1 keer uit te geven. Dat je bijvoorbeeld in september koopt en dan besluit om in november nog een bestelling te doen. Dit is dan een win-win situatie.

Ik ben overigens erg benieuwd naar jullie eigen lijn. Ik hoop dat alles naar wens zal presteren, dan kan je toch trots zijn op je zelf! En dat het een toevoegende waarde mag hebben op de consumenten markt. Ik ben van mening dat er toch veel mogelijkheden zijn met onze regels kwa kruitinhoud etc.

Back
Bovenaan