Vuurwerk Orthen

De mooie aanbieding met de Combi 3, de Super scenery en Fantasy voor 50 euro, is dit de ( te ) snelle versie van vorig jaar of een 2012 versie ?

Allemaal 1e productie.
We zijn inmiddels wel al steeds door meer producten heen.
Al leverd dit nog geen problemen op.
Want deze zie je ook niet meer op de site staan.

gr

Hallo,

Ik wil graag wat op de freaksite bestellen en op de reguliere consumenten site. Hoe kan ik er voorzorgen dat ik alles in 1 keer af kan halen of worden de bestellingen automatisch gebundeld?

Dank

Tomaat

Edit, en klopt het dat nu net de crown box A,B,C 9x500 gram van de site verwijderd is? Wou het net bestellen:(

Edit op mezelf, ze staan niet onder Crown maar onder karton aktie. Domme Tomaat:bonk:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik wil graag wat op de freaksite bestellen en op de reguliere consumenten site. Hoe kan ik er voorzorgen dat ik alles in 1 keer af kan halen of worden de bestellingen automatisch gebundeld?

Dank

Tomaat

Edit, en klopt het dat nu net de crown box A,B,C 9x500 gram van de site verwijderd is? Wou het net bestellen:(

Edit op mezelf, ze staan niet onder Crown maar onder karton aktie. Domme Tomaat:bonk:

Gilbert voegt de bestellingen samen.

Mijn bestelling komt halverwege volgende week, is de freaksite nog open dan? En meld me dan ook aan voor de meeting als dat nog kan.

Is de grondbloem knal nog te krijgen?

Mijn bestelling komt halverwege volgende week, is de freaksite nog open dan? En meld me dan ook aan voor de meeting als dat nog kan.

Is de grondbloem knal nog te krijgen?
We hebben nog een restantje van afgelopen jaar liggen.
Hoeveel we er nu nog hebben weet in zo niet want op is op.

gr

Vond de service echt top hoor ! Was wat vergeten en ik kon gewoon nog ff bij bestellen.

Alles is goed gekomen :D Bedankt en tot de 28ste :D

Gaan de Fuego hard of denk je dat deze ook nog bij de verkoopdagen te verkrijgen is?

Dit is het item van Wolff wat bij ons het meeste besteld word via onze freaksite.
Ik ga er wel vanuit dat deze tijdens de losse verkoop vooradig is.
Maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen.

gr

Nog maar 18 dagen, we hebben der zin an! Vrijdag de meeting en demo bezoeken,Vond het vorig jaar een mooie uitgebreide winkel. Kan niet wachten tot ik de 28e en 29e mijn vuurwerk hier op mag gaan halen!

Zo mijn bestelling is zojuist afgerond. Ik denk dat ik met 2 autos moet komen dit jaar :p
Toch maar paar gokjes genomen met oa de salute cake 1 en china by night, hopen dat ze goed zijn.

ook een aantal fuegos voor een mooi single show projectje :) Heb er echt zin in nu. Hopen op goed weer morgen.

Beste liefhebbers,Freaks en grootverbruikers.

Bij deze even een zeer belangrijk weetje voor diegene die nog niet hebben besteld en dit wel van plan zijn.

Door de grote toeloop en succes van onze freakactie en de behoorlijk grstegen bestellingen door consumenten zullen wij onze actie en site komende zaterdag sluiten!!!

Zorg er dus voor dat je niet te lang meer wacht en teleur word gesteld.
Zo kunnen wij komende week alles netjes uit gaan tellen en afhandelen bij onze toeleveranciers.

gr

Ik heb reeds een flinke bestelling geplaatst. Heb van de week nog 3 karton extra besteld, maar nog geen reactie gehoord. Is het raadzaam om even telefonisch contact op te nemen?

Back
Bovenaan