Vuurwerk Orthen

Al redelijk wat contact gehad met Pyromaniac1975 via de pm. Hier gaat zoiezo een bestelling aankomen. Even afwachten op mijn karton aanvragen.

Veel zijn er aan het wachten op hun karton aanvragen, zo ik ook al 2 weken, ik begrijp heel goed dat jullie het druk hebben, maar zijn ze er nog wel mee bezig?

Is het dan niet makkelijker voor jullie om de populaire artikelen toe te voegen bij kartonverkoop op de site?

Dat gaat zowieso wel gebeuren.
Echter regelt Gilbert de aanvragen van het karton gebeuren.
Echter door het oponthoud van de site en de drukte nu deze online is zal dit wat langer duuren.

gr

Zijn jullie weer bezig aan de site? Is niet handig online e.e.a aan te passen. Krijg nu de volgende foutmelding:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x198c Thread 0x189c DBC 0x3e679004 Jet'.

/incs/producten.asp, line 8

Zijn jullie weer bezig aan de site? Is niet handig online e.e.a aan te passen. Krijg nu de volgende foutmelding:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x198c Thread 0x189c DBC 0x3e679004 Jet'.

/incs/producten.asp, line 8

Zover mij bekend is niet.
Ik denk dat er gewoon een storing is.
Ik heb dit reeds gemeld bij Gilbert.
Hopelijk is het z.s.m. opgelost.

gr

Zo heb me even een paar dagen terug getrokken in Zeeland en m'n hersenen zijn nu weer helder.
Heb de bestelling geplaatst en kan niet wachten op de demo en afhaaldag.

Net me bestelling gedaan. Kon het niet laten om niks te bestellen. Dacht eerst, ik doe een kleine bestelling want ik heb al genoeg maar het is toch weer een klein beetje uit de hand gelopen.... :)
En met zulke kortingen moest ik hier gewoon een bestelling doen.

Nu nog even kijken of ik naar de demo kan komen want ik moet eerst even iets verzetten.

Orthen bedankt!!

iemand in de buurt van tilburg die met mij wat verschillende kartonnen wil delen?
stuur me een privebericht en dan komen we er denk ik wel uit!

Ik wil graag m'n bestelling doen, maar ik krijg maar geen mail terug met de karton prijzen. Ik wil best wachten tot het eind van november, in verband met storting van mijn geld. Maar ik ben bang dat dan het 1 en ander is uitverkocht.

Ik wil graag m'n bestelling doen, maar ik krijg maar geen mail terug met de karton prijzen. Ik wil best wachten tot het eind van november, in verband met storting van mijn geld. Maar ik ben bang dat dan het 1 en ander is uitverkocht.

Ik heb Gilbert zojuist een mail gestuurd of er mischien wat is blijven hangen.

Gilbert gaat straks weer verder met de aanvragen.
Diegene die al gemaild hebben en morgenavond nog geen respons hebben ontvangen mij graag even een PM sturen.
Waarschijnlijk zijn deze niet doorgekomen door de vele aanvragen.

Verder kan ik alvast mededelen dat we bijna door de vooraad 4ever zijn.

gr

Laatst bewerkt:
Misschien heb ik er overheen gelezen maar tot welke datum geldt deze top actie voor freaks eigenlijk?

Ik zal dit even overleggen met Gilbert.
Normalieter tot 24 december.
Echter is er een behoorlijke toeloop,Dus ik wil hem adviseren wat eerder te sluiten met de actie.
Zo blijven we overzicht houden.
Ik zal dit z.s.m. laten weten.

gr

Goedenavond allen.

Inmiddels worden er weer een aantal offertes op mail gedaan naar geintresseerden van karton afname.
Verder is de 4ever momenteel uitverkocht.
At Once heeft een leuker prijsje gekregen.
En er worden nog wat producten op de site gezet.
Verder lopen de bestellingen al aardig binnen.

gr

Pyromaniac.
Al een idee of alle offertes de deur uit zijn?
heb die van nog niet binnen?
een pm of is gilbert nog druk bezig?

Pyromaniac.
Al een idee of alle offertes de deur uit zijn?
heb die van nog niet binnen?
een pm of is gilbert nog druk bezig?

Pm is nog niet nodig.
Wel kun je een email sturen of de offorte inmiddels in behandeling is.
Hij is vandaag namelijk weer begonnen aan de mails/offerte aanvragen.

gr

Karton informatie binnen gekregen, top!

De at once is btw nog steeds voor 90eu in een karton ( -35% ) ? Dus nog dezelfde prijs als van de week toch?

Back
Bovenaan