mat96matje
VWC lid
Al redelijk wat contact gehad met Pyromaniac1975 via de pm. Hier gaat zoiezo een bestelling aankomen. Even afwachten op mijn karton aanvragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn jullie weer bezig aan de site? Is niet handig online e.e.a aan te passen. Krijg nu de volgende foutmelding:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x198c Thread 0x189c DBC 0x3e679004 Jet'.
/incs/producten.asp, line 8
Ik wil graag m'n bestelling doen, maar ik krijg maar geen mail terug met de karton prijzen. Ik wil best wachten tot het eind van november, in verband met storting van mijn geld. Maar ik ben bang dat dan het 1 en ander is uitverkocht.
Ik wil graag m'n bestelling doen, maar ik krijg maar geen mail terug met de karton prijzen. Ik wil best wachten tot het eind van november, in verband met storting van mijn geld. Maar ik ben bang dat dan het 1 en ander is uitverkocht.
Misschien heb ik er overheen gelezen maar tot welke datum geldt deze top actie voor freaks eigenlijk?
Pyromaniac.
Al een idee of alle offertes de deur uit zijn?
heb die van nog niet binnen?
een pm of is gilbert nog druk bezig?