Vuurwerk Orthen

Weet je, om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze totaal niet weten hoe ze het probleem moeten oplossen. Dit speelt al een tijdje en ik krijg hier geen goed gevoel over.
Vat het niet verkeerd op, ik hoop voor Orthen dat het snel goed zal komen... misschien beter een restore uitvoeren en van daaruit weer opnieuw beginnen?

Weet je, om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze totaal niet weten hoe ze het probleem moeten oplossen. Dit speelt al een tijdje en ik krijg hier geen goed gevoel over.
Vat het niet verkeerd op, ik hoop voor Orthen dat het snel goed zal komen... misschien beter een restore uitvoeren en van daaruit weer opnieuw beginnen?

Ten 1e,Je hoeft niet zo zeenuwachtig te zijn.Is nergens voor nodig.
Ten 2e volgend jaar hebben we helemaal geen last meer van dit gedoe omdat er een totaal niuwe site gaat komen.
Ik heb nu liever dat we alles gewoon goed hebben in plaats van elke keer moeten zeggen dat er weer iets mis is.
Het gedult word zeker beloond.....En dat weet jij ook:p

En daarbij heb ik vandaag een email ontvangen van de nieuwe speler op de markt met de product en prijslijst.
Het is nu alleen even bekijken hou de producten zijn en hoe ze uit de verf komen.
Als ik overtuigd ben gaan we exclusief wat producten opnemen voor jullie.

Ten 1e,Je hoeft niet zo zeenuwachtig te zijn.Is nergens voor nodig.
Ten 2e volgend jaar hebben we helemaal geen last meer van dit gedoe omdat er een totaal niuwe site gaat komen.
Ik heb nu liever dat we alles gewoon goed hebben in plaats van elke keer moeten zeggen dat er weer iets mis is.
Het gedult word zeker beloond.....En dat weet jij ook:p

En daarbij heb ik vandaag een email ontvangen van de nieuwe speler op de markt met de product en prijslijst.
Het is nu alleen even bekijken hou de producten zijn en hoe ze uit de verf komen.
Als ik overtuigd ben gaan we exclusief wat producten opnemen voor jullie.

Zwarte doos?

Zwarte doos?
Of de bamboe beer.
Of mr. Lunig (die nu alleen een voornaam heeft).
Of een kelder (waar de d enn L word.)
Of iets van onze duitse metaal vrienden?
Of iets van de italiaanen?
Wie zal ut zeggen ...ik ben benieuwd.

Nou beste freaks.

Allereerst even bedankt voor jullie geduld.

De fout is als het goed is verholpen en jullie kunnen dan eindelijk los.

Er komen nog wel wat producten bij van Royal qua 50grams.
En heel mischien wat cakes van PANDA:p

Eindelijk besteld! Kon niet meer wachten:bonk: Mijn complimenten mannen van vuurwerk orthen! Wat een mooi ass. en een lekkere korting!:p

Mijn eerste bestelling gedaan, nu wachten op mijn aanvraag voor de kartonprijzen voor de tweede bestelling. :)

Komen er nog karton acties bij? Eerder werd er gesproken over diverse 19s assortimenten en een actie op de @once van katan.

Alle 19sh assortimenten zijn verkrijgbaar via de kartonsite en evt appart te bestellen.

Wat betreft de At Once,Deze hebben we als gratis artikel indien men bij ons een bestelling plaatst en op onze demo/meeting komt en zich registreerd.

Volgens mij hebben we op alle kartons actie Brian:p
Maar dan moet je ze wel bestellen:D

Iedereen weet dat nagenoeg alles met karton discount is te bestellen bij ons van de leverende importeurs.

mvg

Voor de zekerheid toch maar alvast een bestelling de deur uitgedaan!

Dank u en tot de 28e!

Kleine correctie...
Ik mag hopen dat je de 14 December ook komt.
Anders mis je een gezellige meeting en een wonder schoone show.
Ojah... En een gratis at once.

Dus tot de 14e december!

Fijn om te zien dat we kunnen bestellen.
Ik ga dr volgende week eens rustig voor zitten.
Complimenten voor de heerlijke korting en de fijne site!

Back
Bovenaan