Wat is dit nu weer voor een rare reactie, ik mag toch zeker lekker zelf weten wat ik doe of niet. Je bent vuurwerkgek of je bent het niet...
Vrij nemen om te gaan bestellen klinkt gewoon wat vreemd.
Is die site nu eindelijk al eens online?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is dit nu weer voor een rare reactie, ik mag toch zeker lekker zelf weten wat ik doe of niet. Je bent vuurwerkgek of je bent het niet...
Weet je, om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze totaal niet weten hoe ze het probleem moeten oplossen. Dit speelt al een tijdje en ik krijg hier geen goed gevoel over.
Vat het niet verkeerd op, ik hoop voor Orthen dat het snel goed zal komen... misschien beter een restore uitvoeren en van daaruit weer opnieuw beginnen?
Ten 1e,Je hoeft niet zo zeenuwachtig te zijn.Is nergens voor nodig.
Ten 2e volgend jaar hebben we helemaal geen last meer van dit gedoe omdat er een totaal niuwe site gaat komen.
Ik heb nu liever dat we alles gewoon goed hebben in plaats van elke keer moeten zeggen dat er weer iets mis is.
Het gedult word zeker beloond.....En dat weet jij ook
En daarbij heb ik vandaag een email ontvangen van de nieuwe speler op de markt met de product en prijslijst.
Het is nu alleen even bekijken hou de producten zijn en hoe ze uit de verf komen.
Als ik overtuigd ben gaan we exclusief wat producten opnemen voor jullie.
Hoppa, besteld.......
Eerst ff vrijgenomen natuurlijk!
![]()
Komen er nog karton acties bij? Eerder werd er gesproken over diverse 19s assortimenten en een actie op de @once van katan.
Voor de zekerheid toch maar alvast een bestelling de deur uitgedaan!
Dank u en tot de 28e!