Vuurwerk Orthen

Zo,de laatste kerstdag is ook bijna weer een feit en dat betekend vol aan de bak.
Morgen gaan we de laatste bestellingen doen voor de freaks om alles compleet te maken en dan is het wachten op de DDDD.
Ben benieuwd of ik zelf nog wat energie over heb om los te gaan de 31e.
Wat we wel weten is dat we weer meer freaks mogen verwelkomen,En daar zijn we natuurlijk erg blij mee.
In ieder geval wens ik jullue allemaal nog een paar leuke kerstuurtjes toe en tot over een paar dagen:D

grtz

Veel succes deze laatste dagen van het jaar! Ik ben één van die nieuwe freaks die bij jullie dit jaar voor het eerst z'n bestelling komt ophalen! Kan niet wachten om aanstaande donderdag m'n kofferbak vol te laden, tot dan!! :D

Marchel, wat vind jij de beste evo cake?
Mag namelijk 1 kiezen ;) heb de prijsvaag hier gewonnen :D
Dus ik kom je binnenkort een bezoekje brengen.

Marchel, wat vind jij de beste evo cake?
Mag namelijk 1 kiezen ;) heb de prijsvaag hier gewonnen :D
Dus ik kom je binnenkort een bezoekje brengen.

Ik zou de duurste doen, we blijven immers Nederlanders he. :p
Haha en nu serieus... als ik zou moeten kiezen zou ik de Super Scenery kiezen of de Lights of Heaven maar dat komt omdat ik liever een langdurige cake heb dan eentje die in snel tempo leeg schiet, maar de keuze blijft aan jou natuurlijk.

Ik kom donderdag avond m'n bestelling ophalen, ook dit jaar ben ik een van de nieuwelingen bij Orthen, voorheen nog nooit geweest maar tot nu toe ben ik tevreden over de service / klantvriendelijkheid. Tot donderdag! :thumbup:

Ik heb nog steeds geen afhaalbewijs ontvangen. Heb er gister al een mailtje uitgegooid, maar tot op heden geen reactie op gehad. Denk dat ik zo maar even bel, want zo veel tijd is er niet meer tot het afhalen.

Bij deze even het volgende.
De onderstaande producten zijn inmiddels niet meer verkrijgbaar wegens uiverkocht bij importeur!

Glorius > Wolf.
Event 4 seasons >Rubro.
Mine Silver Comet > Cafferata.
Double Brocade King > Cafferata.

Er zijn al wat meer producten niet leverbaar maar kan ik niet 1,2,3 opnoemen.

gr

voor de 4 de keer op rij voor mij de beste winkel, weer soepel en snel geholpen net, niks geen chaos of lang wachten, gewoon weer super tevreden met mijn complete bestelling!!!

Vanochtend mijn bestelling van Orthen opgehaald, eerste keer dat ik daar kwam. Ik werd zeer snel geholpen. Ik kreeg een vervanging van mijn havana 4 pakketje, welke tien euro goedkoper was, dus de verkoper vertelde mij dat hij nog wat extra's zou geven daarvoor. Hij heeft mij de super scenery gegeven, een royaal extraatje dus (ik had wel een redelijk grote bestelling). Zo houd je je klanten tevreden, zeker niet de laatste keer voor mij daar. Tenslotte zette hij ook nog een deel voor mij in de auto. De beste winkel waar ik tot nog toe ben geweest, kijkend naar service.

Even voor mij, je kunt ook vuurwerk kopen in het centrum(tolbrugstraat)
Dit omdat ik morgen naar den bosch ga en eigenlijk wel even wil langs wippen

Zijn er ook leuke acties in de winkel?

Ik heb mijn bestelling opgehaalt bij Orthen, maar helaas missen er toch nog een paar kleine dingen:

3* Babypijl knetter
2* 111 klapper

Kan ik deze morgen eventueel ophalen bij Tolbrug? En wat moet ik als 'bewijs' meenemen? Kan moeilijk mijn hele bestelling meesjouwen.

Voor de rest was de service helemaal top, Marchel heeft mij en Damian super goed geholpen. :D

Ik heb mijn bestelling opgehaalt bij Orthen, maar helaas missen er toch nog een paar kleine dingen:

3* Babypijl knetter
2* 111 klapper

Kan ik deze morgen eventueel ophalen bij Tolbrug? En wat moet ik als 'bewijs' meenemen? Kan moeilijk mijn hele bestelling meesjouwen.

Voor de rest was de service helemaal top, Marchel heeft mij en Damian super goed geholpen. :D

altijd terplekke kijken vaak is later reclameren niet meer mogelijk

Vandaag de kartonnen opgehaald. Had Tolburg als ophaal locatie aangegeven, maar er bleek iets fout te zijn gegaan. Daarna achter een van de medewerkers gereden naar Orthen toe. Daar werd ik snel geholpen en alles was netjes compleet. Volgend jaar zien ze mij weer terug ;)

Vanmiddag ook alles opgehaald. Bestelling stond netjes klaar! double brocade king helaas niet uitgeleverd aan Orthen dus daarvoor de chrysanthium power uitgekozen. Ook nog ff een praatje gemaakt met Marcel, erg enthousiaste kerel! Ben zeer tevreden met de service.

Back
Bovenaan