Vuurwerk Orthen

Ik heb net de hele topic van Orthen doorgenomen :)

Voorgaande jaren mijn vuurwerk bij Steenbergen gehaald, maar die heeft waarschijnlijk niet meer zulke acties als vorig jaar.

Ik denk dat ik dit jaar maar eens mijn vuurwerk bij Orthen gaat halen.

We wachten rustig af op de freaksite :)

Zoals jullie gewend zijn van ons zullen we ook dit jaar weer een geweldige kortingsactie aanbieden voor de echte fanaten.
Daarbij kan de korting weer oplopen tot 35%
We zullen namelijk onze actie van afgelopen jaar herhalen.

Verder komen we ook nog met een leuke stunt op onze eigen Evolution collection die zeer intressant zal zijn:handsup:

Dus hou onze site en deze tread in de gaten!!!

Laatst bewerkt:
Dat is weer heel fijn om te horen, Marchel.
Super fijn dat een ieder weer met korting bij jullie kan bestellen!
Ben benieuwd naar de Evolution aanbieding!

Laatst bewerkt:
Mooi nieuws man!
Zal wel weer wat moois bestellen en met deze korting, is een Titanium Salute bak nog wel te doen:)

Heerlijk al die updates Marchel, kan dit jaar dus lekker weer bij jullie shoppen voor een goede prijs!

Ben benieuwd naar de actie op de Evolution lijn, want de blokjes zijn zeker aantrekkelijk.

De kans zit er voor mij ook dik in, dat ik eind van het jaar een bezoekje aan Orthen breng. even wachten op de collectie nog, Maar ik denk dat dat wel goed zit. de actie is in ieder geval top!, complimenten aan vuurwerk Orthen voor het mogelijk maken :) is niet niks 25/35% korting! Super!

Grtz,

We zijn altijd blij om te horen dat er nieuwe vuurwerkliefhebbers de weg naar ons weten te vinden.
We doen toch elk jaar weer ons uiterste best om het voor de echte grootverbruikers,Liefhebbers,Freaks weer zo te doen dat ze een tripje maken naar onze leuke winkel.
Dit jaar als nieuwtje (de kers op de slagroom)De geweldige cakes die Marchel heeft ontwikkeld met medewerking van Royal.

gr

Super Marchel, weer die mooie actie, top!
Ben ook benieuwd naar de actie op de Evolution cakes, kom maar door! :D

is zo goed als zeker dat ik straks bij vuurwerk orthen ga bestellen, vwl daar hoor je niks meer van. Even afwachten tot de site online gaat.

Goed bezig!

Marchel,

Hebben jullie dit jaar het Buurt assortiment XXL, anders bestel ik hem alvast via een andere dealer. Vorig jaar liep ik het assortiment namelijk ook al mis, doordat deze zo snel was uitverkocht.

Gr.,

PF

Vette actie!! Bedankt! Voor de zekerheid een aantal vragen:
- geldt de korting ook voor het gedeelte van de consumentensite? B.v. op de romeinse kaarsen etc?
- waarom kost het meterpakket op de freaksite 19,95 en op de consu site 9,95? Misschien een foutje?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Back
Bovenaan