Vuurwerk Orthen

Ik heb hier totaal geen last van.
Ik weet precies hoe sommige met ongedult zitten,Ik ben immers ook jong geweest:p
Maar het zal allemaal goed komen.

Dit moet ook helemaal niets uit maken.
Het is toch mooi om te zien dat veel mensen zo ongeduldig zijn en het niet kunnen afwachten totdat het online is?
Heeft volgens mij alleen maar te maken hoe iemand er naar toe leeft, en dat doet iedereen anders.

Sjonge, wat een gedram hier de hele tijd. 't Nieuws komt vanzelf wel, is zelfs 1 november nog te ver weg voor 't geduld? (niet alleen @ teun48, gaat constant hier)

Je bent ook een zeikerd ook he, diegene die hier dit topic levend houden zijn klanten die graag het laatste nieuws van Orthen willen.
De tijd komt er weer aan, de sensatie stroomt weer door het bloed en we zijn inderdaad erg nieuwsgierig naar wat Orthen ons dit jaar weer te bieden heeft.

Ik wil iedereen vragen het gezellig te houden en gewoon de sfeer op peil te houden.
De een heeft wat langer gedult dan de ander,Maar laat dat geen probleem zijn/worden.
We doen gewoon weer ons uiterste best om iets leuks aan te bieden.
Door verschillende factoren kan het zijn dat het wat later wordt echter proberen we 1 november online te gaan.

Komt goed Marchel, moest gewoon even reageren op Richardus.
Even over die Falcon, ja dat zou zeker een topper zijn voor het assortiment, maar als dat niet zou gaan dan hoop ik dat de Cruise Rockets nog in het assortiment gebleven zijn. Dan maken we daar zelf wel een fluit bak van:wink:

Volgende week waarschijnlijk prijzen van orthen lijn.

Ik ben vooral benieuwd naar de prijs van de knalcakes.

Is het al bekend welke collecties er in het assortiment komen? Aangezien je al aan de site begonnen bent.

Is het al bekend welke collecties er in het assortiment komen? Aangezien je al aan de site begonnen bent.

Nog niet geheel.
Maar onderstaande zijn zeker.

Wolf-Dynasty.
Royal-Red Factory.
Royal-Royal Garden.
Royal-Fu.
Evolution-Evolution.
Rubro-Elite Brand.
Cafferata-Klein vuurwerk.
Cafferata-Diverse.

Marchel,

even een tip, productie filmpjes van nieuwe dynasty cakes zien er minder uit.

http://vimeo.com/30944245

Fpm heeft ze gefilmd tijdens een besloten demo, en online gezet.

Kijk en wat je er van vind! Zitten enorm mooie cakes tussen!

:D

Back
Bovenaan