Vuurwerk Orthen

Hey Marchel,Ik zie Zena op de freaksite staan,ga je dat echt verkopen? Ik vraag dat even,omdat ik het gevoel heb,dat het op de een of andere,niet helemaal klopt. Klinkt een beetje vaag,maar ik weet natuurlijk niet hoe hoog je zena hebt zitten,en dus daardoor deels me verbazing. Opzich een leuke toevoeging,vrijwel geen ervaring mee. En nog een vraag:komen er ook cakes in de lagere prijsklasse van Zena in het assortiment?

Gr Yannick

Laatst bewerkt:
Trouwens van royal staat er ook nog niet alles op de gehele fu collectie moet er nog op komen te staan:D

Volgensmij staan de haakjes verkeerd om :rolleyes:
Als het goed is staat er nu dat als je voor 500 euro of minder kooopt, dat je 35% korting krijgt.

Het zou dus zo moeten zijn:

200< Jouw bedrag < 500 = 25% korting. Dus zit jouw bedrag tussen de 200 en 500, dan krijg je 25% korting

500< Jouw bedrag < -----> = 35% korting. Dus zit jouw bedrag boven de 500 euro, krijg je 35% korting.

Je hebt helemaal gelijk. :wink:
Ik zit midden in de les dus was er niet met mijn hoofd helemaal bij, haha.

Mensen heb nog even geduld a.u.b.

We vieren dit jaar ons 5 jarig bestaan en willen dus goed uitpakken.
Daarbij zijn we nu vollop aan de site aan het sleutelen en proberen komend weekend klaar te zijn.
Het assortiment zal in ieder geval geweldig zijn.

grtz

@PYROMANIAC 1975
Geweldig dat je alles zo snel nog klaar kan krijgen en voor de info dikke plus daar voor!

Ok top, ik zal nog even geduld opbrengen, maar het begint wel echt te kriebelen nu haha.

We wachten met spanning af!

Hey freaks, hebben jullie ooit de duurste cake ooit gezien? Dan moet je maar eens kijken. Het is namelijk no 1537 Super Seventy 70 shots van Zena.
Prijs slechts €5,500.- hehehe

Maar zo zie ik ook een pakket, Pluto genaamd. Weet je zeker dat de prijs goed is? Ik vind €195 euro voor 6 cakes wel heel erg duur.. maar misschien ook weer niet.
Komen er ook filmpjes van?

Laatst bewerkt:
Ik heb net de site nog eens bekeken en ik kan toch al een gedeelte maken van mijn lijstje. Ik zat eerst nog te twijfelen tussen Orthen en andere dealers, maar nu ben ik al helemaal overstag.

Het gaan in ieder geval een stuk of 5x de Heavy 5 worden voor leuke doorlont projectjes, daarna 3x het buurtassortiment en dan nog eens 2x Emperor's world. verder ben ik nog sterk aan het twijfelen en uiteraard aan het wachten, maar deze assortimenten zijn 100% zeker!

Het gaat, dankzij vuurwerk Orthen weer een mooie jaarwisseling worden!

:D

@PYROMANIAC 1975
Ik zat te kijken op de site is het van rubro het buurt ass is dat het XXl ass of het normale van vroeger?

Hey Marchel,

Netjes dat de site nu al online is.

Ik heb de site eens bekeken en ik kwam tot de conclusie dat er enkele producten van Royal niet bij stonden. Ik mis onder andere de Factory en Garden collectie en de wat kleinere potten van Royal. Van de kleinere potten heb ik alleen d Azalea gezien. Hoe komt het dat deze producten er niet bij staan als ik vragen mag?

groetjes

Hey Marchel,

Netjes dat de site nu al online is.

Ik heb de site eens bekeken en ik kwam tot de conclusie dat er enkele producten van Royal niet bij stonden. Ik mis onder andere de Factory en Garden collectie en de wat kleinere potten van Royal. Van de kleinere potten heb ik alleen d Azalea gezien. Hoe komt het dat deze producten er niet bij staan als ik vragen mag?

groetjes

Helaas kunnen we niet alle producten voeren in ons standaard assortiment.
Om een breed assortiment aan te bieden zul je moeten snijden in collecties.
Ik heb getracht de producten eruit te plukken die minder hard lopen.
Er kunnen wel producten afgenomen worden die we niet voeren echter wel perkarton.
Ik ga er van uit dat er genoeg keuze is voor iedereen en dat men weer tevreden is en lekker met veel plezier de lijstjes kan gaan maken:p

grtz

hey marchel.
Het plan was tog dat morgen de webshop klaar was denk je dat je dat gaat halen?
Alvast complimenten met een mooi assortiment en mooie kortingen, weer geweldig geregeld!

hey marchel.
Het plan was tog dat morgen de webshop klaar was denk je dat je dat gaat halen?
Alvast complimenten met een mooi assortiment en mooie kortingen, weer geweldig geregeld!

Het wachten is nog op wat missende afbeeldingen zodat alles afgerond kan gaan worden.:p

grtz

Marchel, Is het assortiment wat nu op de site staat het definitieve assortiment? Of komt er nog een collectie bij of gaat er nog een van af?

@beja wil het werk van marchel niet inpikken maar havanna gaat er af en show time komt er bij ik zelf hoop dat er ook nog paar dinge bij komen maar ja kan niet alles hebben hea

@ Slauger, ja ik zie de showtime al wel staan ja... en ik hoop inderdaad ook op een leuke/goeie vervanger van de havanna collectie

Back
Bovenaan