Vuurwerk Orthen

Beste liefhebbers.

Vandaag is het laatste gesprek geweest met een importeur en begint het echt te lopen.

Nu is mijn vraag.

Hoe staan jullie tegen de showtime serie van Cafferata.
Zouden jullie mij via PM willen laten weten hoe graag men dit zou willen in het freakassortiment.
Via de kortings actie is dit natuurlijk wel lekkah.

Ik weet nog niet zeker of we het dit jaar dan al opnemen maar mocht men entausiast zijn ga ik mijn best doen om het dit jaar/Anders volgend jaar te fixxen.

Laat jullie mening achter via om

gr

Marchel, goed plan om Showtime in jullie assortiment te betrekken.
Maar Showtime is voor de meeste leden hier tamelijk onbekend wegens het ontbreken van fatsoenlijke productfilms.
Ik had vorig jaar de eer om de demo van Showtime bij te wonen en ik was aardig onder de indruk van deze lijn met alleen 500grammers die in no-time worden weggeschoten.
Mike is gisteren bij de demo van Cafferata geweest, hij heeft gefilmd, en ik denk dat we dan een beter oordeel kunnen vellen.
Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast.

Cafferata heeft op zich goed spul en wat er van Showtime bekend is, is dat het echte finalebakken zijn. Ik denk dat de Showtime serie voor de freaks op zich een goed idee is Marchel. Maar of het echt in zijn totaal aan gaat slaan weet ik natuurlijk niet, mijn koffiedik kijken is namelijk niet zo goed haha.

Succes kerel!

Heren, Zoals Marchel al aangeeft, graag via PM laten weten wat je van Showtime vind. Zo krijgen we daar hier geen ellelange discussies over!
Bedankt

Beste liefhebbers.

Momenteel wel al reacties gekregen,Echter wil ik graag meer reacties zodat ik z.s.m. een beslissing kan nemen.
Dus aarzel niet en stuur PM.

gr
VuurwerkOrthen

Bij deze alvast een afbeelding van de te winnen hoofdprijs die onder de freakbestellingen zal worden verloot.

Het gaat hier om een officieele dummy uit de Bex etalage,Dus een echte musthave onder de dummy verzamelaars.

Leuk dat jullie zoiets verloten, elk vuurwerk liefhebber wilt zoiets graag! :)

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat de site in November online gaat, klopt dit nogsteeds? En kun je ons al meer vertellen over het assortiment?

Ja op de 24e als het goed is.
PYROMANIAC 1975 en weet je al of het showtime wordt?
Of kan het ook nog een ander merk worden?

Woensdag zullen Gilbert en ik een bezoek brengen aan Cafferata om te kijken hoe of wat.

Daarna zal er zoveel mogelijk bekend gemaakt worden.

gr
Marchel

Maakt allemaal niet uit.
Morgen ben ik bij Orthen om de bunker op te schonen en in gereedheid te brengen voor het nieuwe seizoen.
In de middag zal ik met Gilbert een bezoek brengen aan Cafferata.
En als we dan alles rond hebben zal ik proberen alles z.s.m. te posten over ons assortiment etc.

gr
VuurwerkOrthen

Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien allemaal. We komen toch van Limburg helemaal naar jullie toe, dus ik twijfel er niet aan dat dit de moeite waard gaat zijn.

Ik wacht met spanning op een update! :D

Ben benieuwd welke cakes van showtime in het assortiment komen hoor!:D Brocade finale/Brocade to color zijn echt toppers hoor *hint, hint*

Afgelopen woensdag langs geweest bij Cafferata.
Het was een gezellig gesprek met Jeroen en zijn al wat wijzer geworden.
Ik ben momenteel een selectie aan het maken van de producten die eruit springen en wacht nog even tot ik de beelden van de nieuwe producten heb ontvangen.
De kans is dus groot dat we de showtime voor een gedeelte gaan voeren,Dit zal echter alleen op onze speciaale freaksite zijn.
En dan is het aan jullie om te kijken hoeveel korting je krijgt via je bestelling.
Wij hopen dan ook weer veel trouwe en natuurlijk nieuwe liefhebbers te mogen verwelkomen bij ons.

Binnen nu en een week hoop ik te kunnen posten hoe ons aanbod qua producten eruit zal komen te zien met eventuele acties

mvg
VuurwerkOrthen

Back
Bovenaan