Vuurwerk Orthen

Zo, dat zijn nog eens unieke prijzen zeg, geweldig.
Maakt 1 persoon hier kans op of meerdere?
Geweldige actie dit.

Ik vind dat jullie wederom een prachtige aanbieding hebben.. Enne, zeer zeker TOP vuurwerk verkopen. Maak ik met plezier gebruik van. Alleen... het is nu zo moeilijk kiezen man!!! Ik heb maar een budget van 1000 euro. :-P hehehehe

gister heb ik kennis gemaakt met de mensen achter orthen.
en kan je melden dit zijn zeer gepasioneerde aardige mensen die surves, gezelligheid,klant vriendelijkheid en eerlijkheid hoog in het vaandel hebben staan!
de acties zijn gewoon weg top.
voor alles hebben/is er een oplossing mocht je bestelling of wat dan ook niet in oorde zijn.(tja is een soort motto van gilbert:D)

dit al met al heeft me doen besluiten om dit jaar (mits mogenlijk ivm afstand)bij orthen te bestellen.
trouwens nog bedankt voor de rondleiding in de bunker de gezelligheid enzv!

Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij de vrienden van Vuurwerk Orten.

Dit heb ik besteld.

Royal fireworks.
Edelweis
Celebration Violet
Magic Tree
Beautifull leaves
Miraculous Lily
Phiox
Metal explosions
Hot Cannon
Sensation of Joy
Amazing Dream

Rubro vuurwerk
Ghost king 7 stuks... (Lekker fluiten.)

Eerste keer, dat ik online besteld heb.
Is wel raar, maar ik ga toch even langs vuurwerk Orten om een foldertje te scoren.

Laatst bewerkt:
ben net mn lijst aan het invullen en wilde de extreme bang rockets bestellen
maar ze zijn een beetje te duur 726,00 euro haha
foutje ,bedankt:D

Ja, ik was dus ook bezig met mijn lijstje en zag ook inderdaad dat de extreme bang rockets 726,00 euro zijn... Ik heb al een mailtje gestuurd naar Gilbert.

Bij deze hier ook maar even bekend maken.

Royal Fireworks bv heeft een workshop t.w.v. 300 beschikbaar gesteld om te verloten onder de personen die meer dan 250,- aan Royal producten bij ons op hun bestelling hebben staan.:thumbsup:

Als klap op de vuurpijl zal VuurwerkOrthen ook nog een workshop van Royal Fireworks bv verloten onder dezelfde actie.:applause:

Dus 2x kans op een workshop.:bonk:

grtz
Pyromaniac 1975

Door meerdere aanvragen van 1 of meerdere artikelen is/zijn deze inmiddels gewoon in ons freaks assortiment geplaatst.

grtz
Pyromaniac 1975

voor wat mij bekend is zijn het buurtassortiment van rubro en de extreme bang rockets van B&W erbij gekomen.

Door meerdere aanvragen van 1 of meerdere artikelen is/zijn deze inmiddels gewoon in ons freaks assortiment geplaatst.

grtz
Pyromaniac 1975

Is het voor jullie ook mogelijk om het Killing Arrow pijlenpakket van Wolff in assortiment op te nemen? Qua effecten is dit toch een van de betere pijlenpakketen op de Nederlandse markt..

Is het voor jullie ook mogelijk om het Killing Arrow pijlenpakket van Wolff in assortiment op te nemen? Qua effecten is dit toch een van de betere pijlenpakketen op de Nederlandse markt..

Als je je vraag even stelt op info@vuurwerkOrthen is het best mogelijk dat die er komt.
Als wij nl meerdere aanvragen krijgen voor een bepaald product is het voor ons makkelijker om als service een karton of wat we nodig hebben te bestellen.

grtz
Pyromaniac 1975

Op de normale webshop (www.vuurwerk-orthen.nl) staat "alle topmerken onder 1 dak" maar daar staat ook Full Loaded bij en ik kan geen enkel product vinden op de site wat van Full Loaded is. Kijk ik nou verkeerd of is dit ook zo? :)

Als je je vraag even stelt op info@vuurwerkOrthen is het best mogelijk dat die er komt.
Als wij nl meerdere aanvragen krijgen voor een bepaald product is het voor ons makkelijker om als service een karton of wat we nodig hebben te bestellen.

grtz
Pyromaniac 1975

Vind het nog steeds echt top dat jullie ondanks een mooi assortiment samengesteld te hebben voor dit jaar er de mogelijkheid er is bepaalde producten speciaal voor de freaks bij te bestellen. Hierdoor kan ik toch mooi precies de dingen kopen die ik wilde hebben en hoef ik maar naar 1 verkooppunt toe. Heb er nu al zin in mijn spul op te halen..

Zo mensen,Komende week gaan we de laatste hand leggen aan de showroom en ga ik de bunkers weer helemaal inrichten zodat alles weer vlekkeloos gepakt kan gaan worden door de medewerkers.
Zoals het er nu uitziet zijn we vannaf 14 dec dagelijks geopend en kunnen de mensen in de showroom alles lekker op hun eigen tempo bekijken.
En ook dit jaar zal ik mijn kennis weer gebruiken om onze klanten een goed advies te geven,En ze bij vragen een bevredigend antwoord te voorzien.

Dus bij deze.
Hopelijk tot ziens in de showroom.:bye:

grtz
Pyromaniac 1975

Vannaf vandaag is de showroom geopend voor geintreseerden.

De draken hangen inmiddels ook in het nieuwe gedeelte en de kasten staan op hun plaats.
We moeten nog wat kleine dingetjes afronden en dan zijn we er helemaal klaar voor.

Graag tot ziens.

VuurwerkOrthenteam.

tog bijna een week eerder dan de geplande 14dec...
maar mij en de klant hoor je niet klagen hoor:D
goedbezig

Bij deze nogmaals de actie's die vuurwerkOrthen heeft.

De personen die via onze speciale freaks site bestellen kunnen een korting opbouwen tot wel 30%
http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/

Er wordt door Royal fireworks een Workshop verloot onder de klanten die voor een minimaal bedrag van 250,- aan Royal producten hebben besteld.

Wij van vuurwerkOrthen vonden dit zo leuk dat wij er ook 1 zullen verloten onder de klanten die voor meer dan 250,- aan Royal producten afnemen.

Inmiddels begint de intresse voor de Ghostking ook aardig op te lopen,Dus bestel maar bestel maar bestel maar:p

Daar bij zijn wij ook nog eens de goedkoopste van Nederland met de Chinese rol.
En hebben we een superassortiment aan producten.

Dus graag tot ziens in onze showroom.

gr
Team vuurwerkOrthen

Back
Bovenaan